هسته اصلی تشکیلات فرهنگی مذهبی کشور نیازمند بازنگری از درون است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: دشمن امروز هسته اصلی تشکیلات فرهنگی و مذهبی ما را هدف قرار داده و این هسته نیاز به بازنگری از درون و خودآگاهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام علی حسنی‌سعدی، یکشنبه(۸ مهر) در جلسه ستاد نمازجمعه با اشاره به حوادث اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله؛ گفت: انفجار پیجرها حاصل ۱۵ سال برنامه‌ریزی دشمن بود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان بمباران وحشیانه با بمب‌های حجیم و سهمگین را حاکی از ناامیدی دشمن دانست و ادامه داد: اثر وضعی ناشکری‌ها و... سلب توفیق و نعمت {وجود چنین شخصیت‌هایی} است.
وی ادامه داد: دشمن همین بمب‌های سهمگین اما از نوع فرهنگی را در کشور ما منفجر می‌کند اما تلفات فرهنگی را نمی‌بینیم هر چند در وضعیت ظاهری جامعه کمی عیان و با تدابیر و حوصله دشمن نقشه‌های او رو می شود.
حجت‌الاسلام حسنی‌سعدی با تاکید بر اینکه باید دست از خواب غفلت بیدار شد؛ اظهار کرد: برخی جوانان قربانی بمب‌های فرهنگی دشمن شده و در نتیجه فضای جامعه را خون‌آلود کرده اما آنقدر تکرار شده که بی‌خیال شدیم و دشمن همان بلا را از طریق جریان نفوذ و با بمب‌های قوی فرهنگی بر سر ما می‌آورد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز هسته اصلی تشکیلات فرهنگی و مذهبی ما را هدف قرار داده و این هسته نیاز به کمک روحی و فکری و فرهنگی دارند و این از وظایف ستاد نمازجمعه است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان بر تبیین جایگاه نمازجمعه تاکید و تصریح کرد: متاسفانه هیچ نمادی از این مهم در مبلمان شهری و حتی در ادارات ما در حد نصب یک روایت هم دیده نمی‌شود.

کد خبر 1783424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha