جهاد جانانه و خداپسندانه شهدا نباید فراموش شود

نوری به ارادت علامه ذوالفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی (ره) به شهدا و اینکه حضرت علامه خاک مزار شهدا را همانند تربت کربلا می دانستند اشاره کرد و گفت: قیام جانانه و خداپسندانه شهدا نباید فراموش شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   یوسف نوری - استاندار مازندران در اجلاسیه خانـــــواده بهشتـــــــی ویژه اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدای دیار علویان که در راستای دومین دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید این خطه از شمال کشور در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی روستای ماهفروجک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب، دنیای اسلام شخصیتی باعظمت، جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته و حزب الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی سیدحسن نصرالله هرگز از دست نخواهد رفت.

وی به منویات رهبری دربحث تکریم و تجلیل خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و افزود: به فرموده معظم له باید ارزش های دفاع مقدس در جامعه تبیین شود.
نوری همچنین به ارادت علامه ذوالفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی (ره) به شهدا اشاره کرد و یادآورشد: حضرت علامه خاک مزار شهدا را همانند تربت کربلا می دانستند.
وی به صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون ایثار رزمندگان اسلام و خانواده های معظم این مردان خدایی هستیم.
نوری برلزوم تداوم حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و خاطرنشان شد: برگزاری یادواره های شهدا به نوعی حرکت در مسیر شهداست.
وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری شهدا از شیخ فضل الله نوری تا شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و ... برای حفظ دین مبین اسلام، گفت: راه جهاد و مقاومت تا سپردن پرچم اسلام به دستان مبارک امام زمان(عج) همچنان ادامه دارد.



کد خبر 1783443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha