حضور گسترده نسل جوان در نمازجمعه طرح و خلاقیت لازم دارد

امام جمعه کرمان یکی از نقایص نمازجمعه را حضور کم‌رنگ جوانان دانست و افزود: برای رفع این مسئله نیاز به فکر و خلاقیت و طرح است تا شاهد حضور گسترده نسل جوان در نمازجمعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه(۸ مهر) در جلسه ستاد نمازجمعه با تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: شخصیتی از دست دادیم که جایگزین آن در جبهه مقاومت به راحتی اتفاق نمی‌افتد؛ فردی که ۳۰ سال در مبارزه بود اجر و پاداش او شهادت است و خداوند او را قبول کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به اینکه ستاد نمازجمعه کرمان تحویل نسل جوان شده است؛ اظهار کرد: تحول در نماز جمعه وقتی است که چند مجموعه دست به دست هم بدهند و یکی از ارکان آن ستاد نمازجمعه و چهره‌های فکری و عملیاتی نمازجمعه است که بار اصلی نماز جمعه روی دوش آنها است.
وی یکی از نقایص نمازجمعه را حضور کم‌رنگ جوانان دانست و افزود: برای رفع این مسئله نیاز به فکر و خلاقیت و طرح است تا شاهد حضور گسترده نسل جوان در نمازجمعه باشیم.
امام جمعه کرمان در همین رابطه حضور جدی، باانگیزه و پررنگ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و کمک به ستاد نمازجمعه را مهم خواند و ادامه داد: مسئول ستاد نمازجمعه نیز باید به اندازه کافی انگیزه و انرژی داشته و وقت بگذارد.

کد خبر 1783445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha