جبهه حق همواره پیروز است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: جبهه حق همواره پیروز است و طی سنوات گذشته بزرگان و فرماندهان رشید اسلام را به شهادت رساند اما در نهایت جبهه حق پیروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، ۸ مهرماه در حاشیه تجمع مردمی ارومیه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت:  این شهادت‌ها و جانبازی‌ها در راه حق نباید ما را ناامید کند و جبهه حق و راه اسلام قائم به شخص نیست و آن‌طور نیست که رهبران یا فرماندهان به شهادت برسد راه دین سد شود بلکه مصمم‌تر از گذشته راه شهدا ادامه می‌یابد. 

وی افزود: جبهه حق همواره پیروز است و طی سنوات گذشته بزرگان و فرماندهان رشید اسلام را به شهادت رساند اما در نهایت جبهه حق پیروز شد. 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی ادامه داد: با شهادت سید حسن نصرالله نفرت از دشمنان دین و رژیم صهیونیستی بیشتر  شد و جبهه مقاومت به پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی، ضربه نهایی را به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

ترور ناجوانمردانه هنر نیست

وی با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه هنر نیست، گفت: دشمن زمانی که حقیر می‌شود و نمی‌تواند به کف میدان بیاید به ترور دست می‌زند و سید مقاومت را ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما این سید با شهادت سعادتمند شد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: دین اسلام بر جنگ مردانه تاکید دارد و خداوند بر پیروزی حق وعده داده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی تصور نکند با شهادت سید حسن نصرالله، پیروز شده بلکه پیروزی مختص جبهه حق است. 

کد خبر 1783447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha