آمریکا سرچشمه همه خباثت ها

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه همه خباثتی که در جهان وجود دارد از آمریکا سرچشمه گرفته، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند علم مبارزه با استکبار هیچ گاه بر زمین نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید عنایت هاشمی منش» امروز در اجتماع مردم شهرستان گچساران در پاسخ به جنایات بیروت و ترور شهید سید حسن نصرالله، اظهار کرد: این روزها شاهد یکی از تلخ ترین روزهای مبارزه جبهه حق علیه باطل بوده ایم و با شهادت سید حسن نصرالله، خون محور مقاومت بار دیگر به جوش آمد و به تبع یک قدم به نابودی غده سرطانی اسرائیل نزدیک تر شده ایم.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه محور مقاومت از مکتب انقلاب اسلامی نشات گرفته، گفت: پیام مقام معظم رهبری در رابطه با شهادت سید حسن نصرالله گویای این مهم است که شخصیت بزرگی را از دست دادیم و امروز شهدای بسیاری به استقبال سید حسن نصرالله می آیند، لذا راهی که مردان مقاومت دنبال می کنند ختم به شهادت است.

وی ادامه داد: شهدا برای ایثار، مبارزه و مقاومت آفریده شده اند و شهدا دستان پرودگار عالم برای زمین گیر کردن این غده سرطانی، یعنی رژیم صهیونیستی هستند و شهدا لشکریان خداوند برای نابودی ظلم و استکبار هستند.

حجت الاسلام هاشمی منش با بیان اینکه امروز ملت اسلام و ایران داغدار است و امروز بازهم راست قامت در راه دفاع از مسیر اهل بیت علیهم السلام از پای نخواهد نشست و تا نابودی کفر جهانی به مبارزه ادامه خواهد داد، بیان کرد: امروز وارث خون شهدا هستیم و از اهداف مان که همان عزت، اقتدار و حرکت در مسیر حق است صیانت خواهیم کرد.

امام جمعه گچساران ضمن تاکید بر اینکه نور الهی هیچ وقت خاموش نمی‌شود، امروز این پیام را ملت ما و امت اسلامی به عالم مخابره می کنند که هیچ وقت نظام سلطه نخواهد توانست در مقابل عظمت حزب الله و امت اسلام قد علم کند.

وی تاکید کرد: امروز حزب الله در سراسر جهان مسیر دیگری را ترسیم خواهد کرد و خون سید حسن نصرالله نظم جدیدی را طراحی خواهد کرد که این مسیر جدید منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

وی یادآور شد:سخن بنده خطاب به عزیزانی است که ملت قهرمان مان را این روزها می بینند و عزتی که همواره ملت بزرگ ایران درطول دوران انقلاب آفریدند نخست به مطالبه ملت ما جامعه عمل بپوشانند، چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان فرض است و برای مقابله با رژیم صهیونیستی باید به میدان آمد.

حجت الاسلام هاشمی منش در ادامه اظهار کرد: هرچه زودتر باید پاسخ دندان شکنی به این غده سرطانی داده شود، اما نکته ای که حائز اهمیت است اینکه همواره باید گوش به فرمان رهبری انقلاب و مطیع محض امر ولایت باشیم، ما حوادث تلخی را درطول مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی  و سردمداران جبهه کفر تجربه کرده ایم و دشمن بداند ملت ایران هیچوقت با آمریکا برادر نخواهند شد.

امام جمعه گچساران ادامه داد:امروز راه نفود باید بسته شود چرا که امروز ضربه‌هایی که جهان اسلام می خورد از نفوذ است.مگر می شود جبهه حق و باطل در کنار هم جمع شوند جز برای تقابل و مبارزه،بنابراین سلاح ملت ایران همان ایمان و توکل بر پروردگار عالم است .در هشت سال دفاع مقدس سلاح خود را ایمان و اتحاد می دانستیم و امروز در کنار این سلاح قدرتمند که عالم را به لرزه درآورده است نیز از تجهیزات نظامی پیشرفته ای برای مبارزه با ظالم بهره می بریم.

وی افزود:امروز ایران اسلامی درجهان مقدر است و اگر این عظمت را فرزندان ایران زمین خلق کردند همانا برگرفته از مکتب عاشورا است چرا که ذلت از ملت  ایران به دور است و شعار مرگ بر آمریکا هر روز پررنگ تر خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت:اینهمه خباثتی که درجهان وجود دارد  از آمریکا سرچشمه گرفته است و رژیم صهیونیستی بداند علم مبارزه با استکبار هیچوقت بر زمین نخواهد ماند و زنده تر از همیشه به مسیرش ادامه خواهد داد.

امام جمعه گچساران گفت: محور مقاومت متکی به شخص نیست اگر چه یک شخص همچون  یک مکتب است و راه را نورانی کرده است و دشمن هم بداند هزاران هزارنفر دیگر پرچم  حسن نصرالله ها و حاج قاسم ها را برمی‌دارند.

کد خبر 1783465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha