حوزه علمیه نجف اشرف تعطیل شد

حوزه علمیه نجف در پی شهادت سید حسن نصرالله به مدت سه روز تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وکاله نون الخبریه، حوزه علمیه نجف اشرف شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که در حمله صهیونیست ها به حومه جنوبی این کشور را تسلیت گفت.

حوزه علمیه نجف اشرف در بیانیه ای اعلام کرد: با تکریم و تحسین شهادت سید المقاومه، سید حسن نصرالله را تسلیت می گوییم. امیدواریم  خداوند رحمت واسعه اش را بر ایشان که عمر خود برای  لبنان گذاشت و در راه مقاومت فداکاری کرد، مشمول کند.

در این بیانیه آمده است: با این مصیبت دردناک، حوزه علمیه نجف اشرف شهادت ایشان را  به ساحت صاحب العصر و مقام معظم رهبری تسلیت می گوید.

بر همین اساس، روز یکشنبه (۸ مهر مهر ماه) به مدت سه روز تعطیل است و مراسم فاتحه خوانی برای آن مرحوم در مسجد الخضراء(ع) برگزار می‌شود.

 شورای استانداری نجف اشرف در بیانیه ای اعلام کرد: درپی شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم صهیونیستی جنایتکار، شورای استانداری نجف اشرف امروز را تعطیل رسمی به جز ادارات امنیتی و خدماتی اعلام کرد.

گفتنی است، استان‌های المثنی، دیالی، ذی قار، میسان، الدیوانیه، کربلا و بابل و نجف اشرف تصمیم گرفتند تا امروز یک یکشنبه را به دلیل شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله تعطیل رسمی اعلام کردند.

کد خبر 1783466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha