خروش دانشگاهیان خراسان جنوبی در محکومیت جنایات اسرائیل

دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با تجمع اعتراض آمیز خود در دانشگاه بیرجند حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، دانشگاهیان خراسان جنوبی امروز (۸ مهر) طی مراسمی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود از محور مقاومت را اعلام کردند. 

احمد لامعی_ رئیس دانشگاه بیرجند در این تجمع با بیان اینکه لبنان و حزب الله خط مقدم جمهوری اسلامی است، گفت: در لبنان ۱۷ گروه مذهبی، فرقه و جریان سیاسی حاکم هست اما به دنبال این ترور، همه جریان ها اختلافات را کنار گذاشتند.

وی با بیان اینکه همه فرقه های لبنان همراه، همگام و همدل شده اند و در سوگ از دست دادن رهبر جبهه مقاومت سید حسن نصرالله و همرزمان شهیدش به سوگ نشسته اند، افزود: نیروهای حزب الله به نمایندگی از جمهوری اسلامی از کیان نظام مقدس ما نیز دفاع می‌کنند.

لامعی افزود: یاد و خاطره شهید بزرگوار سید مقاومت بعد از جنگ ۳۳ روزه در عالم طنین انداز شد و همه به جایگاه سیاسی، دینی، اعتقادی، نظامی و راهبردی این شهید والامقام اعتراف و اذعان کردند.


وی لبنان و حزب الله خط مقدم جمهوری اسلامی دانست و گفت: از دست دادن دبیرکل حزب الله لبنان غمی بسیار جانکاه، سخت و بس دشوار است اما باور و یقین ما این است این خون‌ها موجبات قدرت بیشتر جریان مقاومت خواهد زد.

گفتنی است دانشگاهیان خراسان جنوبی امروز ضمن تعطیلی کلاس‌های درس از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مساجد و اماکن اصلی دانشگاه‌ها تجمع و راهپیمایی کردند.

در این تجمع دانشجویان و اساتید با شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، سیدحسن نصرالله یار همه‌ مظلومان، اسراییل نابود است حزب الله پیروز است، سید حسین نصرالله سرباز راه قرآن، اسرائیل نابود است مقاومت پیروز است، مرگ بر صهیونیست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، سپاهی، ارتشی، انتقام انتقام، مرگ بر آل یهود ظالم جنایات رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کردند.

کد خبر 1783476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha