نجات ملل اسلامی در مقاومت ادامه راه شهیدان است

حجت الاسلام نادعلی زاده گفت: آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات ملل اسلامی در مقاومت ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده_ امام جمعه بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تسلیت شهادت حسن نصرالله و یارانش اظهار کرد: سید حسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مردی از تبار مقاومت و سربلندی بود.  

وی افزود: او کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع از خاک پاک لبنان و جبهه مقاومت، جان خود را در طبق اخلاص نهاد.

به گفته امام‌جمعه بهشهر، حسن نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی وفادار ماند، بلکه چون شعله‌ای فروزان، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

حجت الاسلام نادعلی زاده گفت: بی تردید بر اساس وعده صادق الهی، آینده جهان از آن حزب‌الله است و نجات ملل اسلامی در مقاومت و ادامه راه شهیدان است.

 وی افزود: شهیدان با دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند و آنروز ادامه راه شهدا مهمترین وظیفه ماست.

حجت الاسلام نادعلی زاده گفت: ضمن تسلیت شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و بر این باوریم که راه این شهید بزرگوار و همراهانش ادامه خواهد داشت، از خداوند سبحان برای ایشان و همراهانش علو درجات و مغفرت الهی را مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1783479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha