وعده بدون تخلف الهی استقرار حاکمیت مستضعفان است

در پیام انجمن خادمان قرآن کریم آمده است: به زودی درخت تنومند اسلام به برکت خون پاک سید و شهید والامقام مقاومت و تمامی شهدای خط سرخ حسینی، به ثمر خواهد نشست و وعده بدون تخلف الهی به مومنان که همانا استقرار حکومت الهی و حاکمیت مستضعفان است، محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انجمن خادمان قرآن کریم در محکومیت ترور فرمانده بزرگ و سید مقاومت، توسط رژیم کودک‌کش و باند صهیونیسم بیانیه‌ای صادر کرد. متن آن بدین شرح است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

یا ایتها النفس المطمئنه، ارجعی الی ربک راضیه مرضیه، فادخلی فی عبادی، وادخلی جنتی (فجر/۲۷ تا ۳۰)

روح بلند سید مقاومت، آن نفس مطمئنه و ملکوتی به جوار پروردگارش پر کشید و در زمره عباد خلّص حضرت حق در رضوان الهی ماوی گزید.

شهادت تنها و تنها بهای درخور سال‌ها مجاهدت بی‌وقفه و اهدای فرزند و هم‌رزمان و یاران باوفایش بود.

طوبی له و حسن ماب

از رژیم کودک‌کش صهیونی که در یکسال گذشته ده‌ها هزار زن و کودک و پیر و جوان بی‌گناه را در غزه و لبنان به خاک و خون کشیده است، ارتکاب جنایتی چنین هولناک و فرو ریختن بیش از ۸۰ تن بمب بر سر مردم بی‌گناه برای ترور رهبر شجاعی که سال‌ها این رژیم هار و خون‌آشام را تحقیر کرده بود، چیز عجیبی نیست.

اما سرکردگان احمق این رژیم جعلی و حامی اصلی آن، آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ، هنوز در نیافته‌اند که اینک جریان مقاومت که در اکثر کشورهای منطقه ریشه دوانده است، قائم به یک یا چند فرمانده و رهبر نیست که با ترور ایشان، این امواج خروشان فرو نشیند. همچنان که ترور شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی تاکنون نتوانسته است، این شجره طیبه را از مسیر خود و از زایش و رویش‌هایی همچون حزب‌الله سرفراز لبنان و انصارالله مجاهد یمن و مجاهدان عراق و سوریه باز دارد که:

«اصلها ثابت و فرعها فی السماء» (ابراهیم/۲۴)

و قطعاً به زودی درخت تنومند اسلام به برکت خون پاک سید و شهید والامقام مقاومت و تمامی شهدای خط سرخ حسینی، به ثمر خواهد نشست.

«تُؤْتِی أُکُلَها کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّها» (ابراهیم/۲۵)

و وعده بدون تخلف الهی به مومنان که همانا استقرار حکومت الهی و حاکمیت مستضعفان است، محقق خواهد شد. ان‌شاءالله. 

«وَعَدَ اللَّـهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی‏ لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ»(نور/۵۵)

انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، شهادت پرافتخار مجاهد و سید بزرگ مقاومت اسلامی، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) را به محضر امام عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، جبهه گسترده مقاومت و امت اسلامی تبریک و تسلیت، عرض نموده و برای خاندان و یاران و هم‌رزمان آن شهید والامقام صبر و نصرت الهی را مسالت نموده و بر محورهای زیر تاکید می‌نماید.

۱- حمله تروریستی و وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونی در مناطق مسکونی پایتخت لبنان و صدور فرمان این حمله با هواپیماها و بمب‌های اهدایی شیطان بزرگ، از مقر سازمان ملل متحد، نابخشودنی و محکوم است و مجامع بین‌المللی و اسلامی باید به رسالت خود در پیشگیری از ادامه این جنایات عمل نمایند.

۲- اینک که سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری، خود مشوقی برای تداوم جنایات رژیم سفاک اسرائیل شده است، بر امت اسلامی است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم نمودند، با تجمیع امکانات فراوان خود، در دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان به پا خواسته و این گرگ خون آشام صهیونی را از منطقه اسلامی بیرون رانده و یا حداقل بر جای خود نشانند.

۳- اعضای انجمن خادمان قرآن کریم ج.ا.ا، ضمن اعلام مراتب وفاداری و تجدید بیعت با رهبری آزاده و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، آمادگی خود را برای اجرای فرامین معظم له در هر میدانی که مصلحت بدانند، اعلام نموده و از دولت محترم و نیروهای مسلح مقتدر و پیروز ج.ا.ا توقع دارد، که در پرتو تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتقام اعمال شیطانی از اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم تا ترور رهبر مقاومت فلسطین در تهران و ترور سید مقاومت و فرماندهان حزب الله سرفراز را از دشمن صهیونی ستانده تا آن گرگ خون‌خوار دیگر بار خیال چنین جنایاتی را درسر نپروراند و در این مسیر، قطعاً نصرت الهی همراه مومنان خواهد بود. ان‌شاءالله. 

«قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّـهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ»(توبه/۱۵)

دبیرخانه انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران

تهران - ۸ مهرماه ۱۴۰۳

کد خبر 1783497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha