مقاومت بعد از این جنایت با قدرت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد

رنجبر گفت:بدون شک خوابی که اسرائیل برای جهان اسلام دیده است تعبیری جز شکست برای این غده سرطانی نخواهد داشت و مقاومت از این پس با قدرت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد.

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت به بمناسبت شهادت شهید سیدحسن نصرالله مجاهد راه‌ خدا، گفت:  سید حسن نصرالله نماد مقاومت در برابر ظلم و ستم بود لذا وی ثابت کرد که حتی در برابر قدرتمندترین دشمنان نیز می‌توان ایستادگی کرد و پیروز شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: سید حسن نصرالله تمام عمر خود را وقف مبارزه با استکبار جهانی کرد و نشان داد که استکبار جهانی قابل شکست است لذا این شخصیت برجسته در طول زندگی خود، شجاعت و دلیری فراوانی از خود نشان داد و با جسارت در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

وی خاطر نشان کرد: ایشان تمام عمر خود را وقف مبارزه برای احقاق حق و عدالت و آزادی ملت مظلوم فلسطین کرد همچنین این امر نشان می‌دهد که مبارزه برای حق، وظیفه‌ای الهی و انسانی بر دوش هر فرد آزاده است.

رنجبر اظهار کرد: قطعاً خون شهید سید حسن نصرالله، این مجاهد راه خدا موجب تداوم راه مجاهدان جبهه مقاومت خواهد شد و اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند که با رفتن یا مهاجرت خونین شهید سید حسن نصرالله موجی از تنفر و انزجار علیه جبهه صهیونیست ایجاد می‌شود و وحدت بین نیروهای جبهه مقاومت و مبارزان علیه ظلم و ستم بیشتر خواهد شد.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عالم کم نظیر در عرصه جهاد و شهادت و اطاعت از ولایت، به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا و آرمان مقدس آزادی قدس شریف و نجات فلسطین بود، رسید و به اولیاء الهی ملحق شد.
 
وی در پایان گفت: درس بزرگ سید مقاومت به همه آزادگان و دوستانش در سراسر دنیا، ایمان و توکل به خداوند متعال و استقامت در مسیر مبارزه با بزرگ ترین ظالم دنیا یعنی اسرائیل خون آشام و حامی بزرگش آمریکا است.

کد خبر 1783519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha