پیش‌بینی بزرگداشت ملی برای شهید نصرالله/ برتری حزب‌الله در صورت جنگ

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه در مورد آغاز جنگ زمینی از سوی صهیونیست‌ها، گفت: قطعا حزب الله برای این امر لحظه شماری می‌کند زیرا در این جنگ حزب الله دست برتر دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار «رمضان شریف» در دومین جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و سالگرد عملیات طوفان الاقصی امروز (یکشنبه، ۸ مهرماه) با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: در شرایط بسیار سخت سید شهید در برابر رژیم صهیونیستی از مردم لبنان حمایت کردند دانش استثنایی او برای مقابله با رژیم صهیونیستی ستودنی است و ۳۰ سال عمر خود در تشکیلات حزب الله صرف کرد. اعراب در طول هفتاد و چند سال نتوانسته بودند شکستی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کنند. تمام طوایف اهل سنت و مسحیت در لبنان وی را با دیده تحسین نگاه می کنند او بود که رژیم صهیونیستی را از لبنان اخراج کرد و به آنها فهماند جاده های لبنان یک طرفه برای ورود دشمن نیست و باید هزینه آن را پرداخت کنند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ۳۰ سال از وی محافظت شد و دشمن موفق نشد اما در یک کوران آشکار، صهیونیست ها با ابزاری که در اختیار دارند اقدام به ترور کردند، زیرا پایه های این رژیم بر ترور حاکم است ترور دانشمندان هسته‌ای همیشه در دستور کار آنها بود و در یک سال گذشته آمار ترور آنها افزایش یافته است.

سردار رمضان شریف تأکید کرد: برای مردم مقاومت موضوع حائز اهمیتی است که بعد از این اتفاق روند پیش رو  چگونه رقم می خورد، تجربه حزب الله نشان داده که عزم و اراده آنها برای پیمودن راه عزت بیشتر می شود و در ساختار امنیتی حزب الله اتفاقی نخواهد افتاد و علی‌رغم ترور برخی فرماندهان حزب الله توان آن‌ها کارآزموده تر شده است.

وی در مورد برخی گمانه زنی ها در فضای مجازی مبنی بر آغاز جنگ زمینی از سوی صهیونیست ها، گفت: قطعا حزب الله برای این امر لحظه شماری می کند زیرا در این جنگ حزب الله دست برتر دارد.

سردار رمضان شریف تأکید کرد: در پنج روز عزای عمومی باید ببینیم چه کار می توان انجام داد تا ارادت مردم را نسبت به شهید نصرالله نشان دهیم و باید مراسمات در شأن وی برگزار کنیم. در روز پنجشنبه مراسم ملی و مذهبی را برگزار کنیم و پیامی برای ملت لبنان و دنیا داشته باشیم.

وی با اشاره با سالگرد عملیات طوفان الاقصی گفت: رفتارهای هیجانی صهیونیست ها ناشی از ضربات این عملیات است و تلاش برای زدن بیمارستان ها و آواره کردن زنان و کودکان نمی تواند برای آنها فرصتی ایجاد کند و آنها باید به حضور ملت فلسطین تن دردهند و افکار عمومی نیز کسانی را که جلوی ملت فلسطین ایستادند، می شناسند و می دانند بمب‌ های ترور سیدحسن نصرالله بمب های سنگرشکن آمریکایی بود!


رمضان شریف با اشاره به واکنش وزیر جاهل رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ترور سیدحسن نصرالله دفاع از اسرائیل بوده است، گفت: امروز تمام مردم دنیا پشتیبان مردم فلسطین هستند و دست و پا زدن وزیر جاهل رژیم صهیونیستی راه به جایی نمی برد کسی نیست به این فرد جاهل بگوید شما حق دفاع دارید و ملت فلسطین و لبنان ندارند؟

وی با تاکید بر منویات رهبر انقلاب در حمایت از مردم فلسطین و لبنان تصریح‌کرد: یک مراسم ملی در کشور در دستور کار قرار دارد که در تهران برگزار می شود در ایام محدود از مدت شهادت سیدحسن شاهد وحدت مثال زدنی در تکریم دستاوردهای سیدحسن‌نصرالله هستیم که پشتوانه محکمی برای حمایت از ملت لبنان و فلسطین است.

ادامه دارد

کد خبر 1783521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha