اجتماع مردم مشهد در محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله

مردم مشهد در پی شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان با اجتماع در عرصه میدان شهدای این شهر جنایات مذبوحانه اسرائیل را محکوم کرده و خواهان انتقام از عاملان این جنایت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، شهروندان مشهدی عصر امروز یکشنبه (۸مهرماه) در محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و لبنان و به شهادت رساندن «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان، در عرصه میدان شهدای این شهر گردهم آمدند.

در این اجتماع هزاران نفر از اقشار مختلف زن و مرد، پیر و جوان از ساعت ۱۵ امروز در جوار حرم مطهر رضوی حضور یافتند و با در دست داشتن پرچم‌های گروه های مقاومت از جمله حزب الله حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

حاج احمد عدالتیان در این مراسم به مداحی پرداخت و حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی نیز به ایراد سخن پرداخت. شعرخوانی و اجرای سرود از دیگر برنامه های تجمع عصر امروز زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عرصه میدان شهدا بود.

فرش زیر پا در جایگاه اجرای این برنامه پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

اجتماع مردم مشهد در محکومیت ترور سیدحسن

سید حسن فلسطین را به یک آرمان‌ جهانی تبدیل کرد

حجت الاسلام‌ حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی در این مراسم ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی اظهار کرد: چنین رفتارهایی از یک انسان سالم سر نمی‌زند. بی شک کسی که دستور چنین جنایاتی را صادر می‌کند از سلامت روانی برخوردار نیست؛ از پزشکان جهان می خواهیم برای صدور گواهی دیوانگی نتانیاهو ساعتی را به تاخیر نیندازند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار کشته جنگ های داخلی لبنان با ابتکار جبهه مقاومت بسته شد افزود: لبنان و سوریه سال ها مستعمره بودند و لبنان نیز به مدت ۱۵ سال در جنگ داخلی و تحت محاصره بود، اما با همت و ایثار نیروهای مقاومت در حزب الله لبنان ودر راس آن با رهبری حکیمانه شهید حسن نصرالله که با الهام از اسلام ناب محمدی و امام خمینی(ره) و پیروی از رهبر انقلاب موفق شدند  جریان فتنه در لبنان را به پایان برسانند و این رژیم مفتضحانه مجبور به ترک لبنان شد. جنگ ۳۳ روزه نیز غیر از نکبت و شکست برای رژیم صهیونیستی به همراه نداشت 

معاون فرهنگی استاندار خراسان رضوی با اشاره به سابقه حمایت حزب الله از دیگر جنبش‌های محور مقاومت گفت: حزب الله و در راس آن سید حسن نقش مهمی نیز در توانمندسازی سایر بخش‌های جبهه مقاومت به خصوص حماس داشت. عملیات‌هایی چون طوفان الاقصی نیز مرهون فرماندهی توانمندانه سید مقاومت بود.

وی با اشاره به جنایات اسراییل در فلسطین عنوان کرد: جنایات این رژیم سفاک همچنان ادامه دارد و در حال قتل عام عمومی مردم مظلوم و کودکان وزنان غزه است و این در شرایطی اتفاق می‌افتد که برخی رهبران کشورهای اسلامی به دنبال رابطه با اسراییل هستند، اما سید حسن برخلاف دیگر رهبران جهان اسلام، حتی یک روز مردم غزه را تنها نگذاشت.

حجت‌الاسلام گنابادی نژاد ادامه داد: امروز مردم آزادیخواه جهان به سید حسن نصرالله به عنوان یک قهرمان جهانی افتخار می کنند. این سید بزرگوار باعث شد فلسطین به یک آرمان‌ جهانی تبدیل شود و  در تمام جهان فریاد عدالت‌خواهی بلند شود و امروز حتی در دانشگاه های آمریکا نیز شعار مرگ بر اسراییل سر داده شود.

اجتماع مردم مشهد در محکومیت ترور سیدحسن

وی با بیان اینکه شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله توسط جلاد عالم و حمایت آمریکا رقم خورد، بیان کرد: امروز هر مرگ بر اسراییل به معنای یک مرگ بر آمریکا است. بایدن و نتانیاهو دکترین قتل عام عمومی در جهان هستند و تصمیم و اراده مردم آزاده جهان برای انتقام‌سخت خواسته و مطالبه درستی است.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله شهید مقاومت ومبارزه با ظلم است، افزود: رهبران منطقه، اجازه دهید آزادگان عالم از مرزها عبور کنند تا جنازه نتانیاهو را تحویل دهند.

کد خبر 1783543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha