حضور ۱۰۵ناشر در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

سردار مسلمی از حضور ۱۰۵ناشر در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت به میزبانی مازندران- قائم شهر خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۳مهر روزانه از ساعت۹صبح تا ۱۲ظهر و۱۶ عصر تا ساعت ۲۱ حضور بهم رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران- قائم شهر، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان اظهار کرد: ۱۰۵ ناشر در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در این نمایشگاه کتاب اولین نمایشگاه کتاب مجازی نیز افتتاح شده، افزود: ۶۵ غرفه عفاف و حجاب با عنوان فردخت در این نمایشگاه جانمایی شده است.

سردار مسلمی آهنگر از جانمایی ۳۰غرفه عرضه صنایع دستی خبر داد و گفت: ۱۵غرفه نیز محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی اسلامی عرضه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۸تا ۱۳مهرماه دائر است، یادآورشد: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند روزانه از ساعت۹صبح تا ۱۲ظهر و۱۶ عصر تا ساعت ۲۱ حضور بهم رسانند.
فرمانده سپاه کربلا از چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در راستای کنگره ملی شهدای مازندران خبر داد و گفت: ۳۰۰ کتاب پالتویی نیز با محوریت زندگی شهدا و سرداران مازندرانی تالیف شد.

سردار مسلمی به برگزاری ۹ اجلاسیه ویژه دومین کنگره ملی ۱۴ هزارو ۵۰۰ شهید استان مازندران اشاره کرد و افزود: اجلاسیه ملی نابغه فاو ویژه سردار محمدحسن قاسمی طوسی در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی به برگزاری همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی اشاره کرد و یادآورشد: از ششم مهرماه سالجاری اجلاسیه های متعددی را درحال برگزاری داریم.
سردار مسلمی به برگزاری موفق اجلاسیه آتش و عشق با هدف ترویج زادواج آسان با حضور ۲۰۰۰ زوج جوان به همراه اهدای جهیزیه اشاره کرد و گفت: هزار سری جهیزیه، ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر ذیل این اجلاسیه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه ایثارگران نیز هفتم مهرماه برگزار شد، ادامه داد: هشتم مهرماه نیزاجلاسیه خانواده بهشتی ویژه همسران وفرزندان شهدا در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد.
وی از برگزاری همایش همایش کشتی گیران در رده های سنی مختلف به تعداد شش هزار نفر در نهم مهرماه خبر داد و افزود: سه شنبه ۱۰ مهر همایش دانشجویان و اساتید را خواهیم داشت.
سردار مسلمی با بیان اینکه چهارشنبه یازده مهرماه اجلاسیه معلمان و دانش آموزان را در ورزشگاه شهید سلیمانی  برگزار می شود، خاطرنشان شد: دومین کنگره ۱۴هزار و۵۰۰شهید دیارعلویان ۱۲مهرماه جاری ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی سردار شهید قاسم سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت برگزار می شود.
وی به اجرای موفق نمایش «راز سرزمین عشق» با عنوان فصل شیدایی در ساحل سیترای نوشهر اشاره کرد و خاطرنشان شد: این نمایش از ۲۸شهریور در ساری درحال اجراست و تا ۱۲ مهرماه در ساری نیز اجرامی شود.

کد خبر 1783549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha