برنامه‌های کانون با هدف کشف استعدادها برگزار می‌شود

باستان گفت: برنامه های کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی با هدف فرهنگی، تربیتی و کشف استعدادهای بچه ها کانون برگزار می شود.

فرزاد باستان، مسئول کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی(ره) مسجد النبی اراک، ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی، تربیتی و آموزشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این برنامه ها مکمل یکدیگر در آموزش و پرورش نسل جوان و نوجوان هستند ث کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برنامه های هدفمند و کاربردی را در این راستا برای بچه ها طراحی کنند.


وی با اشاره به اینکه برنامه های تابستان کانون نیز با سه هدف فرهنگی، تربیتی و  استعداد یابی طراحی شده است، افزود: در کنار این سه هدف هم برنامه های اموزشی رو تنوع دادیم که خدا رو شکر کلاس ها خوب برگزار شد.


این فعال فرهنگی با اشاره به همکاری و حضور خوب بچه ها در مسجد، اظهار داشت: برگزاری اردوی تشویقی برای اعضایی فعال از دیگر برنامه های این ایام بود.

برنامه‌های کانون با هدف کشف استعدادها برگزار می‌شود


باستان با اشاره به اینکه برنامه های اردویی کانون سید احمد خمینی نیز با اهداف آموزشی و تربیتی برگزار می شود، بیان کرد: در برنامه اردو سیری از زندگی معصومین، زندگی علما و شهدا برای بچه ها بیان شد و شرکت کنندگان در اردو در نماز جماعت هم شرکت داشتند.

وی به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان از فعالیت های کانون سید احمد خمینی، مسجدالنبی اراک اشاره کرد و بیان داشت: ما از روز شنبه تا جمعه بصورت دو شیفت روزانه کلاس برگزار کردیم.

مسئول کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی(ره) مسجدالنبی اراک، روان خوانی و حفظ قرآن کریم، کاراته، آموزش تنیس، آموزش شطرنج، زبان انگلیسی، آموزش ps5(بازی های رایانه ای) را از جمله کلاس های تابستانی کانون دانست و ادامه داد: در روزهای جمعه نیز برنامه های تفریحی ورزشی داشتیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به ایتقبال گسترده پسران جوان و نوجوان از کلاس های فوتبال ث فوتسال خبر داد و گفت: به همین جهت به منظور بهره مندی بچه ها از برنامه های ورزشی، با سالن ورزشی فوتسال قرارداد تا آخر سال بسته شده است‌.

برنامه‌های کانون با هدف کشف استعدادها برگزار می‌شود

وی همچنین به برنامه تفریحی، اردویی و آموزشی اشاره کرد و گفت: اردوی قم و جمکران از جمله برنامه های این کانون بوده است.

باستان همچنین به برنامه های کناسبتی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به ایام هفته دفاع مقدس برنامه هایی با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در کانون و با حضور اعضا برگزار شد.

وی دیدار با خانواده شهید مستعان، زیارت امام زاده خاتون و برگزاری حلقه معرفتی و سیاسی، برگزاری سخنرانی و نشست سیاسی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه نقاشی، بردن بچه ها به سالن ورزشی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وحضوردر نماز عبادی و سیاسی جمعه و غبار رویی مزار شهدا را ار جمله برنامه های کانون در این هفته دانست.

برنامه‌های کانون با هدف کشف استعدادها برگزار می‌شود


مسئول کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی، مسجدالنبی اراک، دعوت سردار عسگری جانشین فرماندهی سپاه روح الله جهت سخنرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، تقدیر از فعالین فرهنگی کانون، فضا سازی و نصب بنر به مناسبت ۳۱ شهریور و برگزاری اردوی تفریحی و تشویقی قم و جمکران را از دیگر برنامه های کانون دانست.

کد خبر 1783571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha