تاکید بر نقش بسیج دانشجویی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس، به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، عباس توانا، امروز در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، ایجاد بستر گفتگو و مطالبه‌گری تخصصی را به عنوان اولویت‌های اصلی این تشکل معرفی کرد.

وی با تأکید بر رویکرد دانشکده‌محوری و سیر مطالعاتی، گفت: بسیج دانشجویی باید در تبیین دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها به نسل جوان، نقش مؤثری ایفا کند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس، به جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف، از جمله صنایع نظامی و دفاعی، اشاره کرد و افزود: "امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما در این زمینه‌ها به موقعیت ویژه‌ای در جهان دست یافته است.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برنامه‌ریزی برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان تأکید کرد و گفت: این ارزش‌ها باید به عنوان میراثی گرانبها در جامعه دانشگاهی حفظ و اشاعه یابند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس، تشکل بسیج را پویا و پرانرژی توصیف کرده و خاطرنشان کرد که تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی تخصصی در عرصه‌های مختلف از جمله مأموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است. 

در پایان این گردهمایی، انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد و اعضای جدید این شورا شامل سهیل نوروزی، نرگس نامداری، امیرحسین زارع، رضا اردشیری، سپهر سروری، مهدی صفری، مصطفی جوادیان، زهرا دهقان، علیرضا رنجبر، نیلوفر رنجبر اسلاملو، محمدحسین شاه‌علی، علیرضا ایزدی و مریم ربیعی انتخاب شدند.

توانا بر اهمیت این اعضا در پیشبرد اهداف بسیج و ارتقاء آگاهی و فرهنگ دانشگاهی تأکید کرد و از آن‌ها خواست تا با تلاش و همت مضاعف در راستای اهداف این تشکل گام بردارند.

کد خبر 1783576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha