دعای فرج، ذکر مستمر رزمندگان در دوران دفاع مقدس

حجت الاسلام طاهری گفت: در دوران دفاع مقدس دعای فرج را رزمندگان به صورت مستمر زمزمه می کردند و انس و الفت ویژه ای با جریان ولایت داشتند.

حجت الاسلام جواد طاهری-جانشین دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: سال ۱۳۶۵ برای اولین به جبهه مبارزه حق با باطل از خراسان جنوبی اعزام شدم. 

وی در ادامه گفت: حدود ۶ ماه در جبهه حضور داشتم و در عملیات کربلای پنج شرکت کردم و حال و هوای معنوی خاصی در آن زمان در جبهه حاکم شده بود. 

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس انس و الفت ویژه ای با جریان ولایت داشتند، افزود: توسلات مربوط به امام زمان(عج) در بین رزمندگان بسیار مشهود بود و شادمانی که داشتند برای انتظار به شهادت رسیدن، بود. 

جانشین دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: رزمندگان خودشان را برای شهادت آماده می کردند و از دیگران شفاعت می گرفتند و توسلات ویژه ای به حضرت زهرا سلام الله علیها داشتند. 

وی ادامه داد: در آن ایام دوران دفاع مقدس بیشتر دعای فرج را رزمندگان دفاع مقدس زمزمه می کردند و توسل به امام حسین علیه السلام و قرائت زیارت عاشورا را در دستور کار خود به طور ویژه داشتند. 

حجت الاسلام طاهری به نقش مساجد در دوران دفاع مقدس گفت: مسجد در آن زمان محور و زیربنای حضور رزمندگان در جبهه بود و مساجد محل تبلیغ بودند. 

جانشین دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه اظهار کرد: مساجد نقش کلیدی در دوران دفاع مقدس بر عهده داشتند و نقش مساجد، بی نظیر بود. 

وی به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: جنگ سخت بسیار راحت تر از جنگ نرم است و دشمن در مقابل ما مشخص بود اما امروز جنگ شناختی و نرم بسیار پیچیده است. 

حجت الاسلام طاهری در پایان گفت: باید جوانان ما با این جنگ نرم شناختی آشنا شوند و در مقابل آن دفاع کنند و جای جوانان برای انجام عملیات در عرصه های مختلف خالی است و باید دشمن را به چالش بکشانند.

کد خبر 1783596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha