سازندگی و محرومیت زدایی از مأموریت‌های سپاه و بسیج است

سرهنگ ابراهیمی، سازندگی، محرومیت زدایی، علم افزایی، خدمات رسانی و هر آنچه که مورد نیاز کشور در امر خدمت باشد را جزء مأموریت‌های سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: رسالت ذاتی سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی، پاسداری و حفاظت از دستاوردهای ارزشمند آن است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ پاسدارحسن ابراهیمی_ رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در همایش جهادگران فاطمی که در راستای بزرگداشت شهدای جهادگر در آستانه اشرفیه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت شهید «سید حسن نصرالله» اظهار کرد: جهادگران در راستای خدمت رسانی و گره گشایی مشکلات مردم بدون مزد در حال تلاش هستند.  

وی با تاکید بر اینکه جهادگران منتخبین پروردگار هستند، گفت: جهادگرانی که با وجود مشکلات اقتصادی و مشغله های زندگی جهادی و داوطلبانه در فعالیت های سخت در راستای محرومیت زدایی با مسئولین جهت تسریع پروژه های عمرانی و خدمات رسانی تلاش می کنند منتخبین  پروردگار در امورات خیر با نیت خالصانه هستند و  پاداش ویژه ای خواهند داشت.  

سرهنگ ابراهیمی، سازندگی، محرومیت زدایی، علم افزایی، خدمات رسانی و هر آنچه که مورد نیاز کشور در امر خدمت باشد را جزء مأموریت های سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود: رسالت ذاتی سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی، پاسداری و حفاظت از دستاوردهای ارزشمند آن است.  

سازندگی و محرومیت زدایی از مأموریت‌های سپاه و بسیج است

فعالیت ۲ برابری گروه های جهادی در حوزه عتبات عالیات

سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور_ فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه نیز به افتتاح ۲ واحد مسکن مددجویی اشاره کرد و با بیان اینکه از ۲۹ واحد مسکن مصوب با همکاری کمیته امداد، تا کنون ۳ مسکن به مرحله بهره برداری رسیده است گفت: در هفته بسیج ۲۶ واحد مصوب به همت گروه های جهادی، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت به مرحله  بهره برداری خواهند رسید.  

وی در ادامه از ۷ واحد مسکن مددجویی خارج از مصوب خبر داد و بیان کرد: با شناسایی افراد کم برخوردار فاقد مسکن تلاش خواهد شد که این ۷ واحد نیز به مرحله بهره برداری برسد.

سرهنگ یحیی پور، خواستار رزمایش مواسات با توجه به محرومیت ها و کمبودهایی که هنوز در کشور حاکم است شد و افزود: در طول ۶ ماه سال جاری پایگاه، حوزه های مقاومت و گروه های جهادی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری چهار هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی خوراک، پوشاک و... را ویژه افراد کم برخوردار تهیه و بین افراد کم برخوردار توزیع کرده اند.  
 
وی اضافه کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس، حدود ۸۰۰ بسته لوازم التحریر نیز بین افراد کم برخوردار شناسایی شده در سطح پایگاه های مقاومت توزیع شد.  

سرهنگ یحیی پور با اشاره به اینکه، ۲۰۸ گوسفند به منظور توزیع بین نیازمندان و مستمندان در مناسبت های مختلف قربانی شده است ادامه داد: ۱۴۵ گروه جهادی در سطوح مختلف فعالیت دارند و ۱۷ گروه قشری جهادی شامل جهادگران ورزشکار، بسیج مداحان با روضه های خانگی، جامعه پزشکی در عرصه خدمات رسانی ویزیت رایگان، پایش سلامت (خانواده های شهدا، ایثارگران و...) و بسیج کشاورزی به صورت ویژه در حال خدمت به افراد کم برخوردار هستند.  

وی از فعالیت ۲ برابری گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت در حوزه عتبات عالیات خبر داد و گفت: ۱۳۰ میلیون تومان پول نقد، ۴ تن و ۲۰۰ کیلو برنج، ۱۲ میلیون خوارو بار، در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه سپاه ناحیه به مدت ۲ هفته در خدمت مواکب از جمله اقدامات و کمک به مواکب بوده است.  

سرهنگ یحیی پور در خصوص ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان نیز اظهار کرد: در حوزه وام نیز در تلاش هستیم موانع رفع و در اسرع وقت متقاضیان برای دریافت وام و خدمات دولتی معرفی شوند.  

سازندگی و محرومیت زدایی از مأموریت‌های سپاه و بسیج است

سازندگی و محرومیت زدایی از مأموریت‌های سپاه و بسیج است

گفتنی است، دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «شهید مهدی کامور» از فعالین و بسیجیان جهادگر شهرستان آستانه اشرفیه با حضور سرهنگ پاسدار حسن ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان انجام شد.

سازندگی و محرومیت زدایی از مأموریت‌های سپاه و بسیج است

سازندگی و محرومیت زدایی از مأموریت‌های سپاه و بسیج است

کد خبر 1783604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha