ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شامخ شهدا 

نادعلی از ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: این غبارروبی مزار شهدا در راستای برگزاری دومین‌کنگره ملی۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران و با هدف استمرار راه شهدا و تجدید بیعت با این مردان خدایی برگزار شد.

اسماعیل نادعلی_ فرمانده سپاه ناحیه نکا، امروز دوشنبه(۹ مهر) در حاشیه ادای احترام‌جامعه ورزشی نکا با شهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: روش و منش شهدا باید در دستور کار زندگی ما و جوانان باشد و باید نسل جدید با تفکر و نقش شهدا آشنا شوند.

وی افزود: شهدا قهرمانان واقعی ما و منشا خیر و برکات برای ما هستند.

ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شامخ شهدا 

فرمانده سپاه ناحیه نکا یادآور شد: آزادگی و آزادی برکت انقلاب و خون شهدای ماست که با خون این شهدا انقلاب ما به جهان صادر شد و در دنیا گسترش یافت.

نادعلی گفت: همه‌ ما باید در ادامه راه شهدا ثابت قدم بوده و راه و روش و منش شهدایی را الگوی زندگی خود قرار داده و در بین نسل جدید نهادینه کنیم.

ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شامخ شهدا 

وی از ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شهدای این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این غبارروبی مزار شهدا در راستای برگزاری دومین‌کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران و با هدف استمرار راه شهدا و تجدید بیعت با شهدا برگزار شد.

به گزارش شبستان، جمعی از روسای هیات ورزشی شهرستان نکا با همراهی فرماندهی سپاه ناحیه نکا و رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شامخ شهدا 

این برنامه در راستای دومین کنگره بزرگداشت یاد و خاطره سرداران و ۱۴ شهید والامقام دیار علویان با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدای گلگون کفن خطه لاله خیز این دیار برگزار شد.

جامعه ورزشی و بسیج ورزشکاران با حضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه و نثارگل، مزار شهدا را گلباران کردند.

ادای احترام جامعه ورزشی نکا به مقام شامخ شهدا 

ورزشکاران نکایی با حضور بر تربت پاک شهید شاخص ورزشکار شهرستان شهید بی سر "پاسدار شهید احمد نوروزی" عهد بستند که رهرو شهدا باشند.

کد خبر 1783608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha