افتخارآفرینی حافظان آران و بیدگلی در آزمون‌های اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از افتخارآفرینی حافظان این شهرستان در آزمون های اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم کشور خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اسامی برندگان قرعه کشی آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی اعلام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این قرعه کشی که از شرکت کنندگان آزمون های حفظ عمومی قرآن انجام شد،  ۲۲ هزار و ۷۶۰ حافظ  حضور داشتند که به یک هزار و ۴۲ نفر که موفق به دریافت مدرک حفظ شده بودند، هدایای نقدی در نظر گرفته شد.

مجیدی تبار ادامه داد: در بین برندگان کشوری این طرح، ۲۰ برنده از شهرستان آران و بیدگل حضور دارند که از جوایز نقدی ۶۰ میلیون ریالی تا ۵ میلیون ریالی بهره مند می  شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: طرح حفظ عمومی قرآن در طول سال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود و در حال حاضر دو موسسه "مجمع قاریان و حافظان هلال" و "مهد قرآن و ولایت" مجوز برگزاری این آزمون ها را در شهرستان آران و بیدگل دارند.

مجیدی تبار ادامه داد: حافظان ۱ تا ۳۰ جزء که تمایل به دریافت مدرک حفظ عمومی و شرکت در قرعه‌کشی را دارند، از طریق سایت تلاوت (اینجا) ثبت نام و سپس طبق برنامه زمان بندی، برای شرکت در آزمون شفاهی، به یکی از این دو موسسه قرآنی مراجعه کنند.

کد خبر 1783618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha