شهادت سید حسن نصرالله برای استکبار گران تمام خواهد شد

آیت الله عبادی با بیان اینکه به شهادت رساندن سید حسن نصرالله برای استکبار گران تمام خواهد شد، گفت: شهادت سید مقاومت نه تنها جامعه اسلامی را که مردم دنیا را به حرکت درآورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه (۹ مهر) در گردهمایی علمای اهل سنت و تشیع به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: همه ما به این دنیا جهت آزمایش آمده‌ایم و خوش به حال کسانی که بر اساس حجت الهی آنچه که وظیفه آنان در دوران حیات بوده، عمل کنند.

وی افزود: همه رفتنی هستند اما نوع مرگ فرق می‌کند؛ چه رفتنی بعد از نوع انبیاء و اوصیاء بالاتر از اینکه این سید شهدای لبنان این افتخار را به هم رساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: با همه ویژگی‌های منحصر به فرد این فرزند پیامبر(ص) شهید سید حسن نصرالله، اما بودن یا نبودن او اثری در جبهه مقاومت نخواهد گذاشت.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هیچ کسی از رسول خدا(ص) بالاتر و موثرتر نیست و با رحلت ایشان اما در عین حال دین خدا همیشه هست بنابراین هیچ‌گونه نقصص و سستی در مسئله مقاومت در مقابل ظالمین و کفار و استعمار بین‌المللی و صهیونیست جهانی صورت نخواهد گرفت.

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: این سید مجاهد فی سیبل الله که تمامش یک مجموعه انرژی بود، شهید شد اما انرژی او به همه جامعه اسلامی سرایت کرده و ببینید در دنیا چه حرکتی شروع شده است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم شهید برای دشمن خیلی گران‌تر تمام می‌شود تا سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و لذا برای شهید سید حسن نصرالله نیز همین‌گونه است.

آیت الله عبادی گفت: به شهادت رساندن سید حسن نصرالله برای استکبار گران تمام خواهد شد و شهادت سید مقاومت نه تنها جامعه اسلامی را که مردم دنیا را به حرکت درآورده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نادانی و بی‌بصیرتی برای جامعه بشری به ویژه جامعه اسلامی پرهزینه است، تصریح کرد: دشمن هم به وسیله نادان‌ها و افراد بی‌بصیرت اقدامات خود را انجام می‌دهد و علیه خود مسلمین فتنه راه می‌اندازند.

وی با تأکید بر وحدت اهمیت بین مسلمین افزود: نشانه جامعه مومن این است که اگر خطر و ضرر و طغیان و سرکشی برای جامعه اسلامی پیش آمد بلافاصله همه در یک صف هم را یاری می‌کنند و اگر به آیات قرآن در این خصوص عمل شود دیگر استکبار و رژیم صهیونیستی جرأت نمی‌کنند در مقابل ۲ میلیارد مسلمان، زنان و کودکان را بکشند و مدارس و بیمارستان‌ها و .. را نابود و ویران کنند.

آیت الله عبادی با انتقاد از سکوت و عدم وحدت جامعه اسلامی، عنوان کرد: مقابله با مستکبران جهانی نیاز به اسلام عملی دارد که بصیرت به نتیجه بنشیند و ما باید پاسخگوی شهدا باشیم که چرا جبهه حق و مظلومان را یاری نکردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سابقه طولانی جنایات اسرائیل و استکبار جهانی، تأکید کرد: امیدواریم موج بیداری در دنیا به نفع جهان انسان تمام شود و صاحبان بصیرت و هدایت برای بیداری و تبیین وحدت تلاش کنند.

کد خبر 1783622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha