سیدحسن نصرالله همچون سیدالشهدا(ع) آغازگر سقوط جبهه باطل شد

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: شهید سیدحسن نصرالله با تقدیم جان و خونش همچون سیدالشهدا(ع) آغازگر سقوط جبهه باطل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین امروز (دوشنبه ۹ مهر) در اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر شهرستان گرگان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مدرسه دخترانه واثقی گفت: این اجتماع به منظور بزرگداشت و نکوداشت یاد و نام و راه مکتب مقاومت، ایستادگی، استقامت، جوانمردی، رادمردی، گذشت، ایثار، فداکاری و عاشقی برگزار شده است تا به این دنیا نشان دهیم این شمع نه تنها هیچ وقت خاموش نخواهد شد و نمی شود بلکه روز به روز تعدادش بیشتر می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه این برنامه را می توان آغاز نصرالله نامید، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ایران یکی از موثرترین، خودجوش ترین، داوطلب ترین، ویژه ترین و خاص ترین عناصر و گروه های جبهه مقاومت و پیروزی حق بر باطل بود.

وی ادامه داد: امروز ما از جانب دانش آموزان و نوجوانان گلستان به تمام آزادیخواهان دنیا و همه دانش آموزان تاریخ ساز ایران اسلامی و همه ارواح شهدای عزیز در سراسر دنیا و تاریخ و به ویژه روح بلند و ملکوتی شهید سیدالشهدای مقاومت سیدحسن نصرالله سلام می دهیم.

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: سیدالشهدای مقاومت، سیدحسن نصرالله با تقدیم جان و خونش همچون سیدالشهدا(ع) آغازگر سقوط جبهه باطل شدند.

وی گفت: امروز بعد از شهادت سیدالشهدای مقاومت، موجی از عزت خواهی، عدالت طلبی، تببین، روشنگری و رو کردن دست مستکبرین عالم در دنیا اتفاق می افتد و آنها را از ترور و کشتن فرمانده مقاومت و سایرین پشیمان خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خطاب به دانش آموزان حاضر در این اجتماع، افزود: امروز بیان، سواد، ارادت، ایمان و امید شما بیشتر از موشک ها برای ما و بشریت مهم است و از شما دعوت می شود مثل همیشه یک نهضت بزرگ رسانه ای روشنگری را علیه این رژیم غاصب، جنایتکار و کودک کش راه بیاندازید.

کد خبر 1783644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha