مراسم محوری بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله چهارشنبه در کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری مستمر تجمعات حمایت از لبنان و محکومیت رژیم صهیونیستی و مراسم یادبود شهدای حزب‌الله؛ از برگزاری یک مراسم ویژه و محوری خبر داد و جزئیات آن را اعلام کرد.

حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با گرامیداشت یاد شهیدان سیدحسن نصرالله، نیلفروشان و فرماندهان حزب‌الله، فلسفه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها به شتیبانی شیطان بزرگ، آمریکای لعین را بازخوانی و بیان کرد: صهیونیست‌ها به دنبال جبران شکست ناشی از طوفان الاقصی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: آنان برای جبران این شکست در صدد از بین بردن حماس و برگرداندن اسرای خود بودند که با وجود همه جانایاتی که طی این یکسال بر مردم مظلوم غزه افزایش دادند به اهداف خود نرسیدند.

وی اظهار کرد: به همین دلیل حملات خود را به جنوب لبنان و حزب الله مقاوم گسترش داده و سیدحسن نصرالله را که از ابتدا در کنار غزه بود و با حملات و عملیات‌های حزب‌الله باعث می‌شد توجه صهیونیست‌ها به سمت شمال فلسطین اشغالی برود تا شاید غزه کمتر شهید بدهد را هدف قرار دادند.

انجم‌شعاع ادامه داد: سیدحسن نصرالله خار چشم جنایتکاران بود و ۳۰ سال در جبهه مقاومت و با فرماندهی حزب‌الله تلاش کرد حزب‌الله را به جایگاه بالا رسانده و آن را مسلح کرده و جبهه مقاومت را تقویت کند.

وی خاطرنشان کرد: سید خود را سرباز رهبری و ولایت می‌دانست و در این راستا هر کاری توانست انجام داد و تلاش برای اجرای کامل فرامین رهبری داشت و با توجه به تأثیر او در جبهه مقاومت و جهان اسلام، رژِم صهیونیستی تصمیم گرفت با بمباران شدید او را به شهادت برساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه با شهادت سیدحسن نصرالله، هه آزادی خواهان و جبهه مقاومت عزادار، عصبانی و خشمگین شدند و برای همین در حمایت از جبهه مقاومت و بزرگداشت شهید نصرالله برنامه‌های متعددی با حضور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است؛ گفت: مردم همیشه در صحنه کرمان نیز در این تجمعات حضور یافتند.

وی با اشاره به تجمعاتی که از اولین ساعات پس از حمله به ضاحیه بیروت و شهادت سیدحسن نصرالله در سراسر استان شکل گرفته و ادامه دارد؛ اعلام کرد: اجتماع سراسری،   باشکوه و بزرگ مردمی نیز روز چهارشنبه هفته جاری، ۱۱ مهرماه در محوطه مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

انجم‌شعاع ساعت شروع مراسم را ۹:۳۰ صبح اعلام و بیان کرد: این مراسم باشکوه با اجرای برنامه های متنوع و در حمایت از حزب‌الله و بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر شهدای مقاومت برگزار می‌شود.

وی از مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا با حضور در این مراسم، ضمن اعلام حمایت مجدد از جبهه مقاومت و نشان دادن ارادت خود را به شهدای مقاومت و انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی که همه قوانین و اخلاق و ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته و از خط قرمزها عبور کرده، به دلگرمی جبهه مقاومت کمک کنند تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

کد خبر 1783681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha