با ترورها جبهه مقاومت قوی تر، هوشیارتر و مصمم‌تر راه خود را دنبال می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بر حسب وعده قرآن و تجربه‌ای که ما در دوران انقلاب اسلامی داشتیم شهادت سید حسن نصرالله سبب می‌شود جبهه مقاومت قوی تر، هوشیارتر و مصمم‌تر راه خود را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که با حضور اقشار مختلف مردم، علما، مسئولین، معتمدین و سران طوایف شیعه و اهل سنت در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد عنوان کرد: شهید سیدحسن‌نصرالله یک عمر را مسیر مقاومت‌ و مبارزه طی کرد و فردی فاضل، عالم، مدیر، مدبر و یک فرمانده نظامی لایق، شایسته و دارای روحیه معنوی و دارای ارتباط ویژه با خداوند متعال بود.
امام جمعه زاهدان افزود: شهید سیدحسن‌نصرالله در عین حال یک انسان با اخلاق، متوازن و ولایتمدار بود و توانست سال‌ها جبهه مقاومت را پرچمداری کند و افتخارات فراوانی برای جبهه اسلام و مقاومت بیافریند و به تعبیر مقام معظم رهبری مزد یک عمر مبارزه در راه اسلام را با شهادت گرفت.
آیت‌الله محامی ولایتمداری را ویژگی‌های شاخص شهید سیدحسن‌نصرالله عنوان کرد و بیان داشت: در گذشته اسرائیل در جنگ شش روزه بر چندین دولت عربی فائق آمده بود و دولت‌های دیگر به خود جرئت مقابله با این رژیم را نمی‌دادند اما حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر اسرائیل توانست مقاومت کرده و اسرائیل را وادار به عقب نشینی کرد و در همان موقعیت شهید سید حسن نصرالله به عنوان مرد اول جهان عرب معرفی شد و در همان دوران در یک همایش در ایران شرکت کرد و مقام معظم رهبری نیز از حاضران در آن همایش بودند و شهید سید حسن نصرالله خدمت مقام معظم رهبری مشرف گردیده خم شده و دست ایشان را بوسیدند و بعد که در مصاحبه دلیل این کارشان سوال شد عنوان فرمودند:" در این موقعیتی که من را پیروز و مرد اول جهان عرب می‌دانند می‌خواستم به همه بگویم من سربازی از سربازان آقا هستم:".
وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته توفیق شد خدمت ایشان برسم و فرمودند: "از یمن آمدند با من بیعت کنند و گفتم چرا با من و بروید تهران و با مقام معظم رهبری بیعت کنید چرا که من هم سربازی از سربازان ایشان هستم".
آیت‌الله محامی اظهار داشت: در جای دیگر نقل شده که ایشان بیان کرده‌اند :"من وقتی نامه‌ می‌نویسم مستقیم با مقام معظم رهبری مکاتبه نکرده و نامه‌نگاری خود را با دفتر مقام معظم رهبری انجام می‌دهم و خود را در جایگاهی نمیبینم که مستقیم برای ایشان نامه‌ بنویسم.
وی اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله در مصاحبه ای عنوان می‌کردند:"ولایتمداری و اعتقاد ما به ولی‌فقیه همچون شما ایرانیان نیست که وقتی ولی فرمان می‌دهد شما تازه نشسته و به تحلیل می‌پردازید اما ما دستور حضرت آقا را صددرصد و بدون هیچ شک و شبهه‌ای تبعیت می‌کنیم و بالاتر از آن در جلسات خود که صحبت می‌کنیم اگر گزینه‌های مختلفی هست و احتمال بدهیم نظر مقام معظم رهبری به یک طرف است به دلیل این احتمال همان گزینه را انتخاب می‌کنیم و پیش می‌رویم و تجربه به ما نشان داده است که هدایت‌های الهی و رهبری‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند مسیر مقاومت‌ را راهگشایی کرده و پیش برده است.
امام جمعه زاهدان افزود: شهید سید حسن نصرالله نقل می‌کردند:" هنگام مریضی حافظ اسد پدر بشار اسد خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و و دغدغه داشتیم که اگر از دنیا بروند و سوریه از سلسله خط مقاومت خارج شود کار ما سخت خواهد شد و حضرت آقا فرمودند:" از کجا می‌دانید شاید کس دیگری بیاید و بهتر از او در خدمت به جبهه مقاومت باشد:" و این سخن آقا برای ما امیدوار کننده بود و بعد از فوت حافظ اسد ما به سوریه رفتیم و بشار اسد را دیدیم و عنوان کردند ما بیشتر از پدر در خدمت شما خواهیم بود.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ولایتمداری، تبعیت از رهبری و اعتماد و ایمان شهید سید حسن نصرالله به فرمان رهبری باعث شد تا خط مقاومت را دنبال کنند و به پیروزی‌هایی دست پیدا کنند و یک عمر زندگی با سعادت ایشان به شهادت و سعادت ختم شد.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان به طرح یک سوال پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله از میان ما و جبهه مقاومت رفت اما آینده جبهه مقاومت‌ چه خواهد بود؟و آیا با شکست مواجه می‌شود و آیا با توقف و رکود برخورد می‌کند؟ و بر حسب وعده قرآن و تجربه‌ای که ما در طول دوران انقلاب اسلامی داشتیم هرگز این گونه نخواهد شد و این شهادت‌ها سبب می‌شود جبهه مقاومت قوی تر، هوشیارتر و مصمم‌تر راه خود را دنبال کند و این مظلومیت‌ها دل آزادگان جهان را جذب و جبهه مقاومت را گسترش می‌دهد و در تاریخ اسلام همواره بوده و ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی این را تجربه کردیم و افراد > شهرکی: زیادی را از ما گرفتند و در دوران دفاع مقدس انقلاب از مسیر خود نایستاد و به لطف رهبری امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری انقلاب با استحکام تمام مسیر خود را ادامه‌ داد.
وی گفت: امام خمینی(ره) عنوان کردند که این انقلاب قله‌های جهان را فتح خواهد کرد و به برکت این دفاع مقدس ما توانستیم انقلاب خود را به جهانیان معرفی کنیم و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشیم و همواره محکم و استوار بمانیم.
آیت‌الله محامی اظهار کرد: همین تجربه در جبهه مقاومت هم هست و همان وعده الهی در قرآن آمده است که "إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم" اگر شما پای کار دین بیایید و دین را یاری کنید خدا هم شما را یاری کرده و به شما ثبات قدم خواهد داد و این وعده قران برای جبهه مقاومت هم هست و اگر این مردان مرد پای دفاع از دین هستند بر اساس همان حکم خداست و همین مقاومت مظلومانه و مقتدرانه‌ای که مردم غزه و فلسطین دارند نتیجه همین وعده الی است.
 

کد خبر 1783683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha