روایت شطرنج باز قائم شهری از دیدار با شهید سلیمانی

غلامی شطرنج باز قائم شهری که برای دفاع از فلسطینیان با حریف اسرائیلی مواجه نشر انگشتر سردارشهید سلیمانی را بهترین مدال عمر ورزشی خود می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   آرین غلامی- شطرنج‌باز اهل قائم شهر که در زمستان سال ۹۷ و در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه نداد در اجلاسیه پهلوانان، کشتی‌گیران و قهرمانان شهید استان با عنوان" مدال عشق" در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان که در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدای ورزشکار، سردار قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی به جهت عدم رویارویی با حریف اسرائیلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در یادواره شهدای بابل از وی قدردانی بعمل آوردند.
 

وی از انگشتر سیدالشهدای جبهه مقاومت که هدیه گرفته بود بعنوان زیباترین مدال زندگی‌اش یاد کرد و گفت: در دیدار با سردار سلیمانی به او گفتم که می‌خواستم با این اقدام، گوشه کوچکی از کار و مسیر او را ادامه بدهم تا همه در کنار هم به هدف‌مان نزدیک شویم.

غلامی که اکنون مشغول تحصیل است با اشاره به منویات شهید سلیمانی مبنی براینکه کار ورزشکاران با عدم رویارویی با حریف فلسطینی کمتر از جهاد مجاهدان در جبهه مقاومت نیست، افزود: معتقدم شهید سلیمانی زنده است و در کنار ماست چراکه مکتب حاج قاسم ادامه دارد.

وی همچنین به دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار امیدواری کرد جبهه مقاومت انتقام خون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را بگیرد و اسرائیل کودک کش از جغرافیا محو شود.

کد خبر 1783692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha