برنامه‌ریزی اصولی و سرمایه‌گذاری در حوزه کودکان ضروری است

نظری با اشاره به اهمیت هفته ملی کودک، بر برنامه ریزی اصولی و سرمایه گذاری در حوزه کودکان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، امروز (۹ مهر ماه) در نشست خبری که به مناسبت هفته ملی کودک در استان مرکزی برگزار، با اشاره به اهمیت این هفته، گفت: اهمیت هفته ملی کودک از این جهت است که کودکان امروز، آینده سازان ایران اسلامی هستند و برگزاری چنین هفته‌هایی نه تنها از اهمیت ویژه برخوردار است، بلکه برای ما راهگشاست. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: شخصیت و شاکله وجودی مدیران آینده از دوران کودکی شکل می گیرد به همین دلیل امروز باید برنامه ریزی درستی برای آنها انجام شود.

 وی با اشاره به فضای مجازی و دسترسی آسان همگان به آن، بیان کرد: بایستی با برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت کودکان؛ ایشان را از فضای مجازی دور کنیم و برنامه ریزی صحیح، جذاب و مفید برای آنان داشته باشیم.

 این مقام ارشد استان با تاکید بر همکاری همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای اجرای برنامه های این هفته، بیان داشت: باید تا می‌توانیم در حوزه کودکان تلاش و سرمایه گذاری کنیم چه بسا که این سرمایه گذاری برای آینده، آینده سازان ایران اسلامی راهگشا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تامید کرد: باید از کارهای جزیره‌ای خودداری کنیم و تاکید داریم که همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند و برنامه‌ها را بر اساس زمان بندی مشخص ارائه کنیم.

کد خبر 1783693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha