آغاز مرحله دوم امدادرسانی عتبات مقدس به ملت لبنان

عتبات مقدس در عراق به درخواست آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی دینی، مرحله دوم امدادرسانی به ملت لبنان را آغاز می کند

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، در پی بیانیه آیت الله سیستانی برای کمک به لبنان، عتبات مقدس امام علی(ع) در نجف اشرف، امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در کربلا، حرمین امامین کاظمین(ع) در کاظمیه و حرمین عسکریین(ع) در سامرا مرحله دوم از امدادرسانی و کمک به مردم لبنان را که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی آواره شدند، آغاز شد.

دبیرخانه آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: این دبیرخانه شماره های 07435008001 و 07757035665 را برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به لبنان اختصاص داده شده است.

 آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: در پاسخ به دعوت آیت الله سید علی سیستانی، این آستان برای ارسال مرحله دوم کمک ها به منظور امداد رسانی به لبنات آماده است.

دبیرخانه آستان مقدس حرمین عسکریین(ع) به درخواست آیت الله سیستانی برای مرحله دوم کمک رسانی به ملت بزرگ لبنان آماده می شود.

دفتر آیت الله سیستانی با تشدید حملات اخیر رژیم اسرائیل به لبنان در بیانیه ای خواستار تلاش برای متوقف کردن حملات این رژیم علیه لبنان شد و از مومنان خواست به کاهش رنج ملت لبنان و تامین نیازهای بشردوستانه آنها کمک کنند.

عتبات مقدس در عراق در اولین مرحله با لبیک به درخواست امدادرسانی آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی دینی به ملت لبنان  به ارسال کمک‌های بشردوستانه و پزشکی به لبنان و استقبال از زخمی‌ها و آوارگان لبنانی برای درمان و اسکان اقدام کردند.

کد خبر 1783699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha