هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه یکی از آثار شهادت سیدحسن نصرالله این است که زشتی سازش‌کاری در برابر دشمن به طور کامل برای همه روشن شد گفت: نصرالله معتقد بود که هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ملکی _مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر در جمع طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان رودسر اظهار کرد: یکی از آثار شهادت سیدحسن نصرالله این است که با شهادت ایشان زشتی سازش‌کاری در برابر دشمن به طور کامل برای همه روشن شد.  

وی با بیان اینکه، آن شهید والامقام هیچ وقت سازش را بر مقاومت ترجیح نداد و معتقد بود که هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است گفت: در داخل کشور ما هم یک عده عصر آینده را عصر گفتمان میدانستند نه اینکه عصر موشک باشد.

ملکی افزود: جریانی وجود دارد که قائل است با مذاکره می‌شود مشکلات را حل کرد نه با جنگ ولی سوال این است که آیا با دشمنی که هیچ حد و مرزی برای جنایات خود نمی شناسد آیا می شود مذاکره کرد؟. 

وی تصریح کرد: آیا می‌توان تصور کرد که دشمنی مثل رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی لحظه ای سلاح خود را بر زمین خواهد گذاشت؟  

ملکی در ادامه یکی دیگر از آثار خون شهید سید حسن نصرالله راردشمن شناسی دانست و بیان کرد: یکی از باورهای سخت نسبت به دشمن، باور به میزان خباثت و پستی دشمن است.  

وی با انتقاد از اینکه، متأسفانه مسئولانی هستند که هنوز باور ندارند که دشمن چقدر نسبت به این انقلاب نفرت به دل دارد گفت: خداوند در سوره آل عمران آیه ۱۱۹ می فرماید «شما آنها (دشمنان) را دوست دارید اما آنها شما را دوست ندارند و وقتی شما را ملاقات می کنند می گویند ایمان آوردیم اما وقتی تنها می شوند از شدت خشم برشما، سرانگشتان خود را به دندان می گزند»  

ملکی با بیان اینکه چرا بعضی ها هنوز نمی خواهند بفهمند که ما دشمن داریم و با دشمن نباید مدارا شود، اظهار کرد: یهودیان صهیونیست نسبت به ما با توجه به این آیه شریفه اینگونه هستند و کینه دارند، ازین رو چطور می شود با آنها مذاکره کرد؟

کد خبر 1783701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha