مازندران استان‌ پیشتاز در حل مشکل مسکن ایثارگران

اوحدی گفت: حل مشکل مسکن ایثارگری مهم است و استان مازندران در این راستا پیش‌قدم شد و ما وظیفه ای بر عهده داریم در قبال شهدا و ایثارگران که باید ادا شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شامگاه دوشنبه (۹ مهرماه) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تسلیت شهادت مظلومانه و سخت سیدالشهدای محور مقاومت سید حسن نصرالله و شهدای محور مقاومت، اظهار کرد: شهادت این عزیزان فاجعه دردناک بود که در وصف و مقام آن شهید نمی توان گفت و امیدوارم خداوند به همه صبر عنایت کند.

وی افزود: دوری از عزیزانی که پرچم‌دار مقاومت و جبهه‌حق علیه باطل بودند، از مرگ هم سخت‌تر است و سید مقاومت از مصادیق این جمله هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: جهان سید نصرالله را به مرد تدبیر می شناختند و شهادت سیدحسن نصرالله حتی دنیای غیرمسلمان را نیز تحت تأثیر قرار داد.

اوحدی گفت: این شجره طیبه مقاومت اقدامات ارزشمندی را در طول سالیان سال انجام داد و خدمات شایسته‌ای دارد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سفرهای استانی دولت جدی است و به گفته رئیس‌جمهور حول شعار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد.

اوحدی همچنین با تأکید بر رفع مشکلات جامعه ایثارگران خاطر نشان کرد: حل مشکل مسکن ایثارگری مهم است و استان مازندران در این راستا پیش‌قدم شد و ما وظیفه ای بر عهده داریم در قبال شهدا و ایثارگران که باید ادا شود و امیدوارم که خداوند توفیق بهره مند شدن از عنایت شهدا را نصیب ما کند.

کد خبر 1783705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha