شهدای روحانی سند زنده مبارزه با ظلم هستند

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: شهدای روحانیت سند زنده حضور قاطع روحانیت در جبهه های حق علیه باطل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق محمدی لائینی _امام جمعه شهرستان نکا، شامگاه دوشنبه(۹مهر) در یادواره ۲۷شهید روحانی و طلبه شهرستان نکا و بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله امشب در مسجد جامع شهرستان نکا اظهار کرد: شهادت حسن نصرالله خسارتی بزرگ برای ما بود و مرد بزرگی را از دست دادیم.

وی افزود: شهادت مزد تلاش های این مجاهد و مرد بزرگ بود.

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به آیه قرآنی«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ» خاطر نشان کرد: شهدای والا مقام ایمان داشتند و استقامت ورزیدند و در برابر دشمنان هراسی نداشتند و وجودمان باید پاک شود تا شرایط نزول فرشتگان فراهم آید.

محمدی لایینی گفت: شهدای روحانیت سند زنده حضور قاطع روحانیت در جبهه های حق علیه باطل هستند.

وی افزود: روحانیت در طول دفاع مقدس همچون انقلاب همواره پیشتاز بود و در تمامی صحنه های سیاسی انقلابی حضور جدی داشته و دارد.

امام‌جمعه نکا یادآور شد: دشمنان از شهادت حسن‌نصرالله خوشحال است و برخی از کشورهای عربی حتی یک تسلیت هم نگفت.

وی افزود: اسرائیل رحمی به کسی ندارد و ترحمی در وجودش نیست.

محمدی لایینی یادآور شد: خداوند خیر مطلق است و از خداوند شری به کسی نمی رسد و اسرائیل غاصب شر مطلق است و انتظار خیر از  این رژیم صهیونیستی نداریم.

امام‌جمعه نکا گفت: اسرائیل غاصب در طول ۸۵ سال گذشته تاکنون شرارت ها و جنایت های فراوانی انجام داده و امیدواریم خداوند به زودی شرش را از سر همه‌ مسلمین کم کند.

کد خبر 1783708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha