خون شهید نصرالله اراده رزمندگان دلیر جبهه مقاومت را مصمم‌تر خواهد کرد

آخوند فرهمند گفت: خون شهید نصرالله، اراده رزمندگان دلیر جبهه مقاومت را در ادامه مبارزه بی‌امان با صهیونیست‌های جنایتکار و حامیان آن‌ها راسخ‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند عبدالجلیل فرهمند در گفتگویی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: سیدحسن نصرالله طی دهه‌ها مبارزه، رژیم صهیونیستی را تحقیر کرده و آنها را از لبنان اشغالی بیرون رانده بود.

مدرس علوم دینی با قرائت آیه شریفه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»، افزود: شهادت مایه جاودانگی، رزق جهادگران و مردان میدان و غبطه برجای ماندگان است. سید جبهه مقاومت، عالم فرزانه و مجاهد نستوه جناب آقای سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)، فرمانده بزرگ جبهه حق علیه باطل و ستون مستحکم محور مقاومت، جاودانه شد و عزت و سربلندی اسلام در برابر کفر را در تاریخ ماندگار ساخت.

وی ادامه داد: شهادت ایشان به دست جنایتکارترین موجودات روی زمین، برازنده سید مقاومت بود و حق او بود که به چنین مقامی برسد.

آخوند فرهمند ادامه داد: دنیای اسلام و حزب‌الله لبنان شخصیتی کم‌نظیر را از دست داد، اما امت اسلامی که پیروان قرآن کریم هستند، به خوبی آموخته‌اند که این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه، شهادت سید حسن نصرالله تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد، اظهار کرد: خون این شهید بزرگ بر زمین نخواهد ماند و خون شهید نصرالله، اراده رزمندگان دلیر جبهه مقاومت را در ادامه مبارزه بی‌امان با صهیونیست‌های جنایتکار و حامیان آن‌ها راسخ‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد.

کد خبر 1783714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha