نخستین جلسه ستاد پنجمین سالگرد شهید سلیمانی تشکیل شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه هفته مقاومت امسال نیز طبق سیاست‌های ۴ سال گذشته برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: دشمن از مکتب سلیمانی ضربه خورده و با توجه به حادثه سال گذشته دنبال عقب‌نشینی ما است که به هیچوجه چنین نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، صبح سه‌شنبه(۱۰ مهر) در نخستین جلسه ستاد برگزاری پنجمین سالگرد شهید سلیمانی در سخنانی با بیان اینکه دشمن در میدان و دیپلماسی با شکست مواجه شده؛ افزود: به همین دلیل عملیات روانی دشمن در راستای ایجاد ترس و هراس بسیار فعال شده و بهترین کار حضور همگان در کف میدان برای اعلام حمایت از مقاومت است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه هفته مقاومت امسال نیز طبق سیاست‌های ۴ سال گذشته برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: دشمن از مکتب سلیمانی ضربه خورده و با توجه به حادثه سال گذشته
دنبال عقب‌نشینی ما است که به هیچوجه چنین نخواهد شد زیرا خود مردم پای کار برگزاری مراسم هستند.
وی تصریح کرد: امسال با توجه به حوادث یکسال اخیر کار سنگین‌تر است و هفته مقاومت نیز از ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود و زیرساخت‌های خوبی در گلزار تشکیل شده گرچه نواقصی وجود دارد.
سردار نظری توجه به مردمی‌سازی برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی را نقطه قوت مراسم ۴ سال گذشته دانست و گفت: سیاست توجه به برنامه‌های فرهنگی هنری مد نظر است.
وی جلسات تبیینی ویژه مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها قبل از هفته مقاومت، برگزاری کرسی‌های تلاوت، برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه ویژه برای شهدای حادثه ۱۳ دی، پرداختن به حوادث منطقه و... جزو موارد مد نظر است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به وجود تهدیدات، از تدابیر ویژه امنیتی برای برگزاری پنجمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: جلسات کمیته‌های مختلف باید مرتب و با سرعت بیشتر و به صورت جهادی تشکیل شود زیرا به دلیل اتفاقات چند ماه اخیر از زمان‌بندی عقب هستیم.

کد خبر 1783729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha