زنگ شورعاطفه ها باهدف عدالت تحصیلی تربیتی نواخته می شود

نوکنده گفت: زنگ شور عاطفه ها در فضای آموزش و پرورش با هدف اشتراک مهربانی‌ها برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمندان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   زین العابدین نوکنده- رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ساری در آئین نواخته شدن زنگ شورعاطفه ها در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه بعثت با اشاره اهمیت نوع دوستی و خیرخواهی باهدف فراهم سازی زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان، اظهار کرد: این اقدام خدا پسندانه با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند در سطح استان مازندران همه ساله با همکاری همدلی و تفاهم، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در غالب شور عاطفه ها برگزار می شود.
وی به اهمیت همدلی والدین دانش آموزان با اولیای مدرسه برای حرکت آینده سازان انقلاب در مسیر تعالی اشاره کرد و افزود: قدردان همراهی والدین دانش آموزان برای تربیت نسلی فرهیخته هستیم.
نوکنده با بیان اینکه نوع دوستی و دیگر خواهی به انسانیت معنامی بخشد، گفت: نشاندن لبخند شادی برلبان دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت  موجبات آرامش انسان نیک اندیش می شود.

زنگ شورعاطفه ها باهدف عدالت تحصیلی تربیتی نواخته می شود

وی بابیان اینکه یکی از خصلت های امت اسلامی کمک به هم نوعان است، اذعان کرد: خرسندیم این حس انسان دوستانه با عنوان شور عاطفه ها در فضای آموزش و پرورش با هدف اشتراک مهربانی‌ها برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمندان اجرا می شود.


کد خبر 1783736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha