انفاق و نوع دوستی دانش آموزان حرکت در مسیر شهداست

سهرابی با بیان اینکه شهدای دانش آموز با نثار جان خویش امنیت را برای ادامه تحصیل آینده سازان انقلاب فراهم آورند، گفت: مشارکت دانش آموزان در زنگ شورعاطفه ها حرکت در مسیر شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   قربانعلی سهرابی- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در آئین نواخته شدن زنگ شورعاطفه ها در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه بعثت ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خط شکن و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا هستیم.
وی با گرامیداشت یاد و نام هزار و ۷۱۰دانش آموز شهید استان، گفت: شهدای دانش آموز با نثار جان خویش امنیت را برای ادامه تحصیل آینده سازان انقلاب فراهم آورند.
سهرابی از نواخته شدن زنگ شورعاطفه در چهار هزار مدرسه استان خبر داد و افزود:  سال تحصیلی جدید  ۱۰۰هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی و ۴۱۷هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی در مجموع ۵۲۷هزار دانش‌آموز در ۲۳ هزار کلاس درس حضور خواهند داشت.

وی به اهمیت نوع دوستی و انفاق اشاره کرد و خاطرنشان شد: زنگ شورعاطفه ها نواخته می شود تا دانش آموزی به دلیل عدم برخورداری از لوازم التحریر و کیف و کفش از ادامه تحصیل بازنماند.

سهرابی ضمن تحسین نگاه نوع دوستی دانش آموزان برای مشارکت در زنگ شورعاطفه ها،   گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و کمیته امداد در تهیه لوازم التحریر، پوشاک و ... دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

کد خبر 1783747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha