«هر قلم یک امید»، کمپینی برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار

مدیرروابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر از برگزاری کمپین تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار خبر داد و گفت: مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به این دانش آموزان از طریق روش های گوناگون در اختیار این مجمع قرار دهند.

محمد حسین محمددوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: تصور کنید که هر روز صبح، با شوق و اشتیاق کودکانه‌ای از خواب بیدار شوید تا به مدرسه بروید، اما یک مانع کوچک و در عین حال بزرگ، تمامی رویای شما را بر باد می‌دهد؛ نداشتن لوازم ‌التحریر برای بسیاری از کودکان در مناطق کم برخوردار، این قصه ی تلخی است که هر روز با آن روبرو می‌شوند. دسترسی نداشتن به لوازم‌التحریر ساده‌ای مانند مداد، دفتر، پاک‌کن و کیف مدرسه ممکن است یک مساله کوچک به‌نظر برسد، اما برای کودکان نیازمند، این مساله به معنای ناتوانی و احساس ضعف در برابر دیگر همکلاسیان است. اما با همت و همبستگی جامعه، این کودکان نیز می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری به عنوان آینده سازان فردا  پا به عرصه آموزش بگذارند.

مدیرروابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر افزود: در پویش «هر قلم یک امید» دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار با همکاری گروه‌های جهادی دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده وبرای دریافت لوازم تحریر تحت پوشش قرار می‌گیرند. 

وی بابیان اینکه مجمع نکو داشت غدیر با راه‌اندازی این کمپین قصد دارد این سدها را از سر راه کودکان نیازمند بردارد و مسیر تحصیل را برای آنان هموار کند، خاطر نشان کرد: در این طرح؛ هر پک لوازم التحریر برای یک دانش آموز دوره پیش دبستانی با مبلغ ۶۳۶,۷۰۰ تومان، دوره متوسطه اول به مبلغ ۷۶۵,۹۵۰ تومان و در دوره متوسطه دوم به مبلغ ۹۳۵,۵۰۰ تومان تهیه می‌شود اما علاقه مندان می‌توانند هر مبلغی که مایل بودند را به این کمپین اهدا کنند. 

محمددوست با بیان اینکه کوچک‌ترین کمک‌ها می‌تواند گام بزرگی در راه تأمین آینده تحصیلی کودکان باشد خاطر نشان کرد: بر این اساس شماره شبا ۶۵۰۵۷۰۱۰۰۷۱۱۰۳۰۰۰۳۹۳۷۰۰۱ IR و همچنین شماره حساب ۱۰۰۷/۱۱۰/۳۰۰۰۳۹۳/۱ و شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۰۰۲۴۷۰۲ بدین منظور اختصاص یافته است.

کد خبر 1783783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha