برگزاری مراسم گرامیداشت شهید «سیدحسن نصرالله» در مصلی گرگان

مراسم متمرکز استانی گرامیداشت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت شهید والامقام «سیدحسن نصرالله» امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) در مصلی وحدت گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم متمرکز استانی گرامیداشت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت شهید والامقام «سیدحسن نصرالله» امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار گلستان، نمایندگان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، علمای شیعه و سنی استان، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم همیشه در صحنه دارالمومنین گرگان در مصلی وحدت برگزار شد.

در این مراسم مردم با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را جنایت های رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل اعلام و این جنایات را محکوم کردند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت و امام جمعه اهل سنت نگین شهر در این مراسم با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: شهید مقاومت با شهادتش موجی از غم و اندوه در جهان اسلام به یژه ایران اسلامی در بین شیعه و سنی ایجاد کرد.

آخوند ابوبکر خوجملی افزود: ایشان واقعا شهید هستند چون توسط یک کافر شهید شدند.

وی ادامه داد: ما مسلمانان از مرگ نمی ترسیم و برای کشته شدن همیشه آماده هستیم.

آخوند خوجملی با اشاره به توجه خاص شهید مقاومت به مقام معظم رهبری، گفت: شهید نصرالله در اتحاد مسلمین نیز اهتمام ویژه ای داشتند و این مسئله در بین مسلمانان بیروت و لبنان مشهود است.

کد خبر 1783808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha