قول مساعد استاندار مازندران برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری

نوری از امضای تفاهم نامه ای با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع نیازمندی ها جامعه ایثارگری مازندران خبر داد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات این قشر اثرگذار وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری- استاندار مازندران در اولین اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان که در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خط شکن در تالار مرکزی ساری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان،   اظهار کرد: وعده الهی حق است و خون این شهدای مظلوم اسرائیل غده سرطانی جهان اسلام را از منطقه محو خواهد کرد.
وی ضمن تحسین همت والای مردم استان برای برگزاری یادواره های شهدا بصورت محله محور و خودجوش، گفت: ملت ایران از هر سنی و قشری در زمان دفاع مقدس بهترین مرگ که همانا شهادت در راه خدا بود را انتخاب کردندو این ازخودگذشتگی شهدای عزیز موجبات استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و در جهان را فراهم آورد.

نوری با بیان اینکه شهدا اسوه‌های بصیرت، شجاعت و ایستادگی در جبهه حق هستند اظهار امیدواری کرد بتوانیم رهرو خوبی برای این مردان خدایی باشیم.

وی خطاب به مسئولین بر ضرورت خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تاکید کرد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات این قشر اثرگذار وظیفه همگانی است.

کد خبر 1783813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha