عرض ارادت دختران یک مسجد روستایی به شهدا

دختران مسجدی کانون فرهنگی هنری سید الشهدا (ع) مسجد جامع فرشه بخش فرح دشت کاشمر در آخرین روز از ایام هفته دفاع مقدس، بر مزار شهدا حضور یافتند و سر ارادت بر آستان متعالی شهدا گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از مشهد؛ در این ایام و در آخرین روز از ایام هفته دفاع مقدس ودر روزهایی که حال و هوای ایران عزیز آکنده از حس و حال شهدای مقاومت است، بچه مسجدی ها در نقاط مختلف کشور بر مزار شهدا حضور می یابند با عرض ارادت، با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

عرض ارادت دختران یک مسجد روستایی به شهدا

امروز سه شنبه (۱۰مهرماه) مزار شهدا در روستای فرشه کاشمر نیز همچون دیگر بهشت های ایرانی زمین؛ به همت بچه های مسجد و نوجوانان و بانوان فعال کانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) این روستا زیارت شد و غبار از چهره قبور مطهر آن گلگون کفنان زدوده شد.

 نوجوانان و جوانان، بانوان و افراد تأثیرگذار روستا نیز همراه این جمع مسجدی، به زیارت گلزار شهدا در این روستا رفتند و دست بر چهره قبور  و تصاویر شهدا کشیدند و قلب در گرو تعهد آرمان های شهدا گذاشتند.

عرض ارادت دختران یک مسجد روستایی به شهدا


 
نوجوانان این کانون مسجدی، همراه با مدیر کانون و امام جماعت مسجد و فرمانده پایگاه بسیج اباذر روستا به گلزاری شهدای روستا رفتند و با قصه های انسان ساز شهدا همراه شدند و به امام شهدا و  رفقای شهیدشان سلام دادند.

کد خبر 1783816

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha