حوزه اسلام و مقاومت محکمتر از قبل است

قنبری گفت: حوزه اسلام و مقاومت محکمتر از قبل است و این راه ادامه دارد و هر چه از ما کشته شود اسلام سرافرازتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حشمت الله قنبری امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) در مراسم متمرکز استانی گرامیداشت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت شهید والامقام «سیدحسن نصرالله» گفت: پیچیده بودن رخدادهای یکسال اخیر در قلمرو اسلام بسیار معنادار و ریشه دار در تاریخ اسلام است.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه جهان اسلام در یک نقطه عطف مهم تاریخی قرار گرفته است، افزود: ضرورت اساسی برای اهل ایمان این است که ابعاد و اعماق برنامه ریزی های جبهه حق و جریان باطل را پایش کنند و با ادبیات درست و گفتگوی فاخر به بدنه جامعه اسلامی منتقل کنند تا آحاد طبقات امت اسلامی با عمل کردن به وظایف خودشان جزو نورانی و درخشان تاریخ اسلام قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این روزها و در زمان ما شرایط بسیار استثنایی است، تفرقه و عدم درک درست و دقیق از حقایق رخدادها باعث می شود که خدایی نکرده در عمل به تکالیف اسلامی خلل ایجاد شود.

قنبری اظهارداشت: آنچه که در این چند روز گذشته اتفاق افتاد و شهادت سیدحسن نصرالله علی رغم همه تلخی ها، موضوع و پدیده بدیعی نبود.

وی با بیان اینکه رخدادهای تاریخی و حوادث پی در پی شاید فکر و اندیشه مردم را به اشتباه بیاندازد، گفت: ماجرای اخیر هم مانند واقعه کربلاست.

این استاد دانشگاه اظهارداشت: هدف تعیین شده آنها حذف و نابودی مقاومت اسلامی فلسطین و رزمندگان مسلمان غزه، آزادی تبهکاران اسیر و ایجاد جایگاه و مسکنی برای یهودیان با کوچ اجباری مسلمانان غزه است.

وی با بیان اینکه آمریکا در باتلاق غزه گیر کرده است، گفت: به همین منظور دست به شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت زده است.

جایگاه بسیار بالای سیدحسن نصرالله
قنبری افزود: جایگاه سیدحسن نصرالله آنچنان بالا بود برای شهادت ایشان ٨۵ تن بمب به کار برده شد.

وی گفت: آنچه پیش روی ماست دشمن امروز قوی نشده است و حزب الله خواهد ماند.

این استاد دانشگاه افزود: اگر قرار بود با کشتن یک فرمانده همه چیز تمام می شد که با شهادت حسین بن علی (ع) همه چیز تمام می شد.

قنبری با بیان اینکه سرزمین فلسطین برای فلسطینی هاست و جای اسرائیلی ها نیست، تاکید کرد: حوزه اسلام و مقاومت محکمتر از قبل است و این راه ادامه دارد و هر چه از ما کشته شود اسلام سرافرازتر خواهد شد.

وی افزود: برادری اسلام و سلطه و سلطه گر هرگز تحقق پیدا نمی کند و پای این نهضت مقدس و حرکت نورانی خواهیم ایستاد.

این محقق و استاد دانشگاه با اشاره به قوی بودن ایران، گفت: ایران همچنان محور مقاومت است، اگر روزی خشم ایران راه بیفتد خواهید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

وی افزود: اسلام پیروز است و کفر نابود است شعار همیشگی ما است.

کد خبر 1783833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha