خون شهدای مقاومت موجب اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد

حجت الاسلام فرجی برحق با بیان اینکه خون شهدای مقاومت موجب رشد شجره طیبه اسلام و جبهه مقاومت می‌شود، گفت: خون این شهدا زمینه‌ساز اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار مردمی با حضور در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر با نماز گزاران و اهالی محل دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان دراین دیدار با تبریک و تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله  و همراهانشان به دست رژیم غاصب و کودک کش گفت: خون شهدای مقاومت موجب استحکام و رشد شجره طیبه اسلام و جبهه مقاومت و موجب اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دستورات دین مبین اسلام و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری حضور مسئولان و خادمان ملت در میان مردم و در مساجد مورد تاکید بوده است، افزود:  نقش مساجد در گذشته و در حال حاضر بعنوان پایگاه مقدس برای انجام اعمال عبادی بعنوان مرکز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و حل مشکلات مردم بوده و است و در همین راستا مسئولان قضائی با حضور در مساجد درصدد شنیدن مشکلات و تلاش برای رفع آنها هستند.

فرجی برحق با بیان اینکه در این دیدارهای مردمی جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی، خدمات رسان و انتظامی هم حضور دارند گفت : مشکلات و گلایه هایی که مردم در این دیدارها مطرح می‌کنند، اغلب مشکلات غیر قضائی و حقوقی هستند که با حضور مسئولان ادارات این مشکلات مورد بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها گرفته می شود.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه از مشکلات و گلایه مندی های مردم در بیشتر این دیدار ها موضوع مواد مخدر و آسیبهای اجتماعی است که معتادان برای جامعه و خانواده ها وارد می‌کنند اظهار کرد : در راستای رفع این مشکل کمپ ماده ۱۶ شهید داود احمدی در زنجان افتتاح شد و این اقدام ارزشمند که با تلاش و پیگیریهای  مسئولان استانی و قضائی  انجام شد که در این مرکز، معتادان جمع آوری، نگهداری، درمان و اشتغالزایی خواهند شد.

در ادامه این دیدار که معاونین قضائی دادگستری استان  نیز حضور داشتند نمازگزاران  و اهالی  مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر بصورت چهره به چهره به بیان مشکلات با مسئولان قضائی پرداختند.

کد خبر 1783849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha