رسانه های با روایت صحیح به تبیین حقایق و روایت مجاهدت های جبهه مقاومت بپردازند

محمودی‌فر گفت: رسانه های با روایت صحیح به تبیین حقایق و همچنین روایت مجاهدت های جبهه مقاومت و توطئه‌های دشمنان بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی‌فر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در شصت و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رهبر جنبش مقاومت لبنان و شهدای مقاومت، گفت: چهارمین اختتامیه جشنواره مطبوعات با حضور مسولین ارشد استان برگزار شد این در حالیست که می طلبد در راستای تشکیل خانه مطبوعات گام های بیشتری برداشته شود.

وی با اشاره به صدور فراخوان عضویت خبرنگاران در راستای تشکیل خانه مطبوعات، افزود: با توجه به اساسنامه جدید به طور حتم بسیاری از خبرنگاران شرایط عضویت را نخواهند داشت که برای رفع این مشکل باید راهکار ارائه نماییم.

این مقام مسئول اضافه کرد: مطالبات صنفی خبرنگاران و حل مشکلات آنان، توزیع آگهی های دولتی و...می تواند از مسیر خانه مطبوعات به عنوان یک واحد صنفی عبور و مرتفع گردد.

محمودی‌فر با اعلام آمادگی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران می تواند در راستای ارتقای سطح کیفی رسانه ها نقش آفرین باشد اگر چه نیاز به همت بیشتر رسانه ها و خبرنگاران نیز می باشد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به بحث تحولات لبنان اظهار داشت: دشمن به منظور ایجاد یاس و ناامیدی در کشور هزینه های زیادی را متحمل شده که نیاز است رسانه های استان با روایت صحیح ،تبیین حقایق و همچنین روایت مجاهدت های جبهه مقاومت در طول سالهای گذشته به رهبری شهید سید حسین نصرالله که وظیفه اصلی فعالان رسانه می باشد ،دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید نمایند.


محمودی فر ادامه داد:رسوایی شکست برنامه های آمریکا که در جهت کشتار مردم بی گناه و کودکان مظلوم از اسراییل غاصب حمایت می کند وظیفه امروز رسانه ها به شمار می رود.

کد خبر 1783887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha