جشنواره «فردخت» به دنبال تعامل طراحان مد ولباس ایرانی اسلامی با تولید کنندگان است

سردار مسلمی به اقبال مردم از نمایشگاه عفاف و حجاب«فردخت» اشاره کرد و گفت: مرتبط کردن طراحان با خیاطان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی یکی از مهمترین هدف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت و نمایشگاه عفاف و حجاب ایرانی اسلامی «فردخت» در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران- قائم شهر با بیان اینکه این نمایشگاه ملی در راستای دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیارعلویان خط شکن برپا شده است،  اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، نوشت افزار و مدو لباس ایرانی اسلامی  و عرضه محصولات با قیمت مناسب کار شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فردخت با راهبری بسیج زنان سپاه کربلا در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برپاشده، افزود: روز جمعه اختتامیه این جشنواره با معرفی بهترین های حوزه مدو لباس و پژوهش برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری و دانش بنیان «فردخت» با هدف ترویج پوشاک ایرانی اسلامی برای اولین بار در سطح استان مازندران درحال برگزاری است، یادآورشد: فراخوان این جشنواره در سه بخش اثر، طراحی و پژوهش در شهریور ماه امسال منتشر شده بود و آثار رسیده اکنون در نمایشگاه بین المللی قائم شهر در معرض دید عموم علاقه مندان قرار دارد.

وی خاطرنشان شد: مرتبط کردن طراحان با خیاطان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی یکی از مهمترین هدف برگزاری این جشنواره است.

سردار مسلمی به اقبال عمومی مردم از نمایشگاه «فردخت» اشاره کرد و گفت: به اذعان غرفه داران وتولید کنندگان در حوزه عفاف و حجاب بازدیدکنندگان از غرفه های عفاف و حجاب بیشتر از غرفه های صنایع دستی بوده است.

وی اذعان کرد: این اقبال مردم بیانگر این که باید در بحث پرداختن به مد و لباس ایرانی اسلامی و رفع نیاز سلایق مختلف مطابق با موازین اسلامی بیش از پیش کار شود.

کد خبر 1783912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha