تمام محور مقاومت به رهبری ایران همراه حزب الله لبنان هستند 

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه با شهادت دبیر کل حزب الله ما قدرتمندتر و با عظمت تر شدیم گفت: امروز ما در میدان مبارزه تنها نیستیم و تمام محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران همراه و حامی ما هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن بغدادی در ویژه برنامه «راه نصرالله» که امشب با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در صحن جامع امام مهدی(ع) آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت در لبنان، یمن، عراق و محور مقاومت از دشمنان هراسی به دل نداریم و پاسخ آنان را می دهیم، اظهار کرد: ما در حزب الله قدرتمند لبنان کسانی هستیم که دشمنان در آرزوی نابودی ما هستند و دوستان برای پیروزی ما دعا می کنند.
وی ادامه داد: امروز حزب الله گوهر تابناک مقاومت هست. مانند پرچم سرافراز حضرت عباس(ع) در کربلا؛ چرا که پرچم ما در خدمت ولی فقیه زمان(عج) است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه ما امروز داغدار فرمانده ای بزرگ و مقاوم، سید شهدای آزادی راه قدس حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصر الله هستیم، تصریح کرد: دشمنان گمان کردند حزب الله با شهادت سید بزرگوار مقاومت و فرماندهان آن ضعیف و تسلیم خواهد شد؛ اما چنین خوابی برای آنان هرگز تعبیر نخواهد شد. 
شیخ حسن بغدادی افزود: با شهادت دبیرکل حزب الله ما قدرتمندتر شدیم و عظمت ما افزایش پیدا کرد. امروز آنچه که ملاحظه می کنیم قوت است و در همین مسیر به راه خود ادامه خواهیم داد و ملاحظه می کنید عملیات ها در برابر دشمن قوی تر ادامه دارد و در برابر تجاوز آمریکا و رژیم اسرائیل به لبنان و فلسطین ایستاده ایم و مقاومت می کنیم. 
وی تاکید کرد: ما امروز در میدان مبارزه تنها نیستیم و تمام محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران همراه ما هستند؛ ایرانی که هیچگاه ما را تنها نگذاشت و نخواهد گذاشت. 
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه باید بدانیم رژیم صهیونیستی دروازه دخالت آمریکا و غرب در منطقه است، گفت: اگر می خواهیم آزادی، آزادگی و هویت خود را حفظ کنیم باید منطقه را از دست این رژیم منحوس آزاد کنیم. 
وی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی در سلامت است و ما در میدان نبرد علیه صهیونیست ها مطابق طرحی که دبیر کل شهید برای ما ترسیم کرده در حال عمل هستیم، خاطرنشان کرد: اگر اخبار درگیری ها را پیگیری کنید متوجه می شوید با موشک های سنگین اطراف پایتخت این رژیم غاصب را هدف قرار دادیم و شب گذشته نیز آمریکایی ها و صهیونیست ها که قصد ورود زمینی به جنوب لبنان را داشتند با مقاومت حزب الله از این تصمیم منصرف شدند. ما از پیروزی خود اظمینان داریم و به امید خدا مانند کوه استوار هستیم.
کد خبر 1783914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha