موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست

وزیر سابق کشور گفت: امروز به چشم دیدیم که موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست و از بزرگنمایی های باطل رژیم صهیونیستی جلوگیری کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار احمد وحیدی روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: رزمندگان اسلام نشان دادند قدرت عمل و اراده آنها برای مبارزه با رژیم صهیونیستی قطعی است.

وی اظهار داشت: رژیمی که حریم خود را نشناخت و به حریم دفاعی کشور حمله کرد و اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله را شهید و مردم غزه را بمباران کرد و مردم بی گناه لبنان را زیر هجمه قرار داد، بداند این کارها نمی تواند جلوی فروپاشی اش را بگیرد.

وحیدی خاطر نشان کرد: همه جبهه مقاومت و ایران در دفاع از حریم امنیتی خود آماده اند تا در دفاع از ظلم بزرگی که بر مردم منطقه می شود، اقدام کنند.

فرمانده پیشین سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نشان دادیم که مطالبات مردم ما در پاسخ به رژیم صهیونیستی به وقت خود آماده می شود و مردم ما در شادی و شعف اقتداری است که نیروهای مسلح نشان داد.

وحیدی تصریح کرد: در دفاع از منافع خود و مظلومان کوتاه نمی آییم و کشورهای دیگر بدانند در گردابی که رژیم صهیونیستی افتاده، نیفتند.

وی ادامه داد: سالها هزینه کردند و انواع پدافندهای هوایی را شکل دادند اما امروز به عینه دیدیم که موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست و از بزرگنمایی های باطل آنها جلوگیری کرد.

وزیر سابق کشور گفت: اینکه در جایی کسی را شهید کنند هنر نیست هنر آن است که در میدان جنگ و در رودررویی مقابله کنند.

وحیدی افزود: این نشان دهنده هشیاری نیروهای مسلح کشور و آنها باید این اطمینان خاطر را داشته باشند که نیروهای مسلح هر کاری از دستشان بربیاید انجام می دهند.

کد خبر 1783918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha