شادی مشهدی‌ها از «وعده صادق»

با آغاز حملات موفقیت آمیز سپاه پاسداران و موفقیت علیه مواضع رژیم سفاک صهیونیستی، مردم غیور شهرهای مختلف خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با حملات کوبنده و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ به پایگاه های نظامی و امنیتی رژیم منحوس صهیونیستی در پاسخ به جنایات این رژیم علیه رهبران جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان؛  مردم غیور ایران و مشهد به خیابان‌های شهر آمده و به شادی پرداختند.

دیگر شهرهای خراسان رضوی نیز شامگاه سه شنبه شاهد حضور خودجوش و چشمگیر مردم عزیز خطه خورشید بود. شهروندان سبزواری با اجتماع در مقابل مسجد جامع تاریخی این شهر با شور و شادمانی، از پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی و انجام عملیات وعده صادق ۲ پشتیبانی کردند.

شادمانی مردم از وعده صادق

مردم شهرهای گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر، خلیل آباد، نیشابور، قوچان، چناران و دیگر شهرهای استان نیز همچون دیگر شهرهای کشور با تجمع در مقابل مساجد و حضور در معابر عمومی، ضمن شادمانی از این اقدام، حمایت خود را از عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

شادمانی مردم از وعده صادق

شورای شهر مشهد نیز با انتشار بیانیه‌ای از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد. در این بیانیه آمده است:

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» 

عملیات کوبنده غیورمردان نیروهای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک به اهداف مهم نظامی، امنیتی در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به اقدامات تروریستی هیولاهای خونریز حاکم بر رژیم صهیونیستی در تشدید جنایت‌های‌شان در غزه و لبنان و به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت «رهبر شجاع فلسطینی شهید اسماعیل هنیه»، «مجاهد کبیر شهید سیدحسن نصرالله» و «مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان شهید عباس نیلفروشان» انجام شد.

این عملیات، بار دیگر، اراده مستحکم جمهوری اسلامی ایران در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت و موجی از شادی را در بین مردم ایجاد کرد. به‌علاوه، صهیونیست‌های کودک‌کش و جنایتکار را تنیبه کرد و بار دیگر، پوشالی بودن رژیم اشغالگر را نشان داد.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت، این عملیات غرورآفرین را به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کند و از شورای عالی امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع تقدیر و قدردانی می‌نماید.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

مردم قهرمان خراسان با حضور خود در این اجتماع های خودجوش، با شعارهای کوبنده خود و حمل پرچم های مقاومت، ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از این اقدام دلیرانه اعلام و خواستار تداوم نبرد علیه جبهه کفر تا نابودی کامل اسرائیل شدند.

برخی از شهروندان و کسبه مشهدی نیز با توزیع شیرینی این عملیات غرورآفرین را به مردم تبریک می گفتند.

شادمانی مشهدی‌ها از «وعده صادق»

جمعی از مجاورین و زائران حرم مطهر رضوی نیز پس از حملات موشکی سپاه پاسداران به مناطق مختلف اسرائیل با تجمع در صحن قدس حرم امام هشتم(ع) ضمن شادمانی از تحقق وعده صادق ۲، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

کد خبر 1783939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha