خون شهید سیدحسن نصرالله و همراهانش موجب استحکام بیشتر جبهه مقاومت می شود

حجت الاسلام حسینی گفت: شهید سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان سرمایه ای بسیار ارزشمند برای اسلام و جبهه مقاومت بودند و خون پاک آنها موجب تقویت و استحکام هرچه بیشتر درخت تنومند جبهه مقاومت خواهد شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: رژیم جنایتکار صهیونیسم بیش از یکسال است که مشغول جرم و جنایت در غزه است و در این یک سال دهها هزار نفر از مردان و زنان و کودکان مظلوم و بی پناه را به خاک و خون کشانده و از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: حال پس از این یک سال خون ریزی در غزه، درب جنایت و ظلم را به سوی مردم لبنان گشوده و هر روز به وقیحانه ترین شکل مردم مظلوم لبنان را  به خاک و خون می کشاند.

وی با بیان اینکه این رژیم غاصب در راس جنایات خود عده ای از پاک ترین بندگان خدا را به شهادت رسانده است، گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان و دیگر یارانشان و همچنین با به شهادت رساندن و مجروح ساختن سربازان این جبهه، قصد دارد تا جبهه مقاومت را ضعیف کرده و در نهایت به خیال خود آن را از بین ببرد تا بتواند بقای خود را تثبیت و سرزمین بحر تا نهر خود را تشکیل دهد.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: این رژیم به این مقصود نخواهد رسید و با شهادت سربازان خدا، جبهه اسلام مستحکم تر و پایدارتر خواهد شد.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان سرمایه ای بسیار ارزشمند برای اسلام و جبهه مقاومت بودند و لیکن خون پاک آنها موجب تقویت و استحکام هرچه بیشتر درخت تنومند جبهه مقاومت خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارامیدواری کرد: به زودی به برکت این خون های پاک، نابودی این رژیم منحوس و آزادی فلسطین عزیز و در نهایت با ظهور منجی عالم، شاهد نجات همه مظلومان جهان باشیم

کد خبر 1783942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha