حزب الله نماد استقامت و مقاومت است 

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حزب الله نماد استقامت و مقاومت در برابر ظلم است. این گروه همواره از مظلومان فلسطین و سایر کشور های منطقه حمایت کرده و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد خیرمحمدی، صبح امروز چهارشنبه(۱۱ مهرماه) در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مشهد با بیان اینکه حزب الله از زمان تشکیل تا کنون، بعنوان یک نماد مقاومت در برابر اشغالگری به استکبار جهانی شناخته شده است، اظهار کرد: این نیرو با پشتیبانی های مردمی توانسته است در برابر زورگویی های رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادگی نماید و با وجود تحریم های شدید اقتصادی و سیاسی، توانسته به فعالیت های خود ادامه دهد.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: حزب‌الله همواره از مظلومان فلسطین و سایر کشور های منطقه حمایت کرده و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه فلسطینیان، الهام‌ بخش بسیاری از مردم جهان شده است که در برابر اشغالگری و بی‌عدالتی مبارزه می‌کنند، تصریح کرد: فلسطین همواره به عنوان نماد مبارزه علیه اشغالگری و استعمار شناخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خیرمحمدی با تاکید بر اینکه نیروی حزب الله پس از شهادت سید مقاومت، با همه توان به راه خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: حزب الله با همه توان خود در راه دفاع از مظلومین گام برمی‌دارد و هدف اصلی این راه، دفاع از مسلمانان در برابر تهدیدات تلقی می‌شود.

کد خبر 1783962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha