نامه رزمندگان مقاومت به سید شهید «حسن نصرالله»

نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در نامه‌ای به سید حسن نصرالله بر عهد و پیمان خود با سید مقاومت تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، نیروهای مقاومت حزب الله لبنان به دنبال شهادت سید حسن نصرالله برای ابراز ارادت خود به رهبرشان، نامه‌ نوشتند.

در این نامه آمده است: ای مولای ما، ای محبوب دل ما، خدای متعال را سپاس می‌گوییم که در دستان تو نعمت جهاد در راه خود را به ما ارزانی داشت و زندگی در زمان تو را به ما عنایت کرد و افتخار حرکت در پشت سر شما در مسیر و راه جدتان، امام حسین(ع) را نصیب ما کرد تا با دشمنان خداوند و انسانیت و دفاع از مظلومین و مستضعفین بجنگیم تا سرزمینمان را آزاد کنیم و از مردم عزیزمان محافظت کنیم.

ای مولای ما و حبیب دل ما، جان ما نزد خداوند متعال شهادت می‌دهد که تو امانت خود را وفا کردی و به عهدی که بسته بودی و ما با تو بستیم وفا کردی و صبر کردی و پاداش خواستی و ما را به پیروزی رساندی تا اینکه روح شریفتان به قافله طولانی شهدا و مجاهدان و رهبران عزیزتان پیوست.

ای مولای ما همیشه در میدان‌ های جهاد با جان و دل تکرار کرده ایم لبیک یا نصرالله و  همیشه در پشت سر تو ندای هیهات من الذله را فریاد خواهیم زد. ذلت از ما دور است و همواره بر عهد خود با تو پایبند خواهیم ماند و به راهت ادامه خواهیم داد.

یا سید نصرالله، ای بزرگ‌ترین رهبر جهادی، ای سرور کاروان مجاهدین و رزمندگان شهید و شهدای راه حزب الله، جهاد و مقاومت، ای حامی مظلومان و آزادگان جهان  زندگی بعد از تو برای ما معنایی ندارد. سوگند به روح پرافتخار تو از مرزهای فلسطین که در راه آن به شهادت رسیدی به تو قول می‌دهیم که راه تو ادامه خواهیم داد و تا پای جان بر عهد خود وفادار خواهیم بود. این عهد و پیمان ماست و همانطور که همیشه به ما وعده پیروزی می دادید ما نیز به شما وعده پیروزی می‌دهیم.

اما به دشمن متکبر و متوهم می‌گوییم که روزها و شب‌ها و میدان در میان ماست، با تیراندازان ماهر خود از جایی که انتظار ندارید، هدف قرار خواهید گرفت.

به مردم صبور و سرافراز و وفادار خود می‌گوییم قسم به رنج و دردهای شما و بدن‌های پاره پاره تان قاتلانتان از قدرت و انتقام ما در امان نخواهد بود و عزم ما را خدشه دار نتوانند کرد و پرچم از دست ما نخواهد افتاد.

کد خبر 1783973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha