بررسی «جنگ هویت‌ها در زمانه زوال امر مشترک»

پانزدهمین کرسی علمی ـ ترویجی از سوی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی با عنوان «جنگ هویت‌ها در زمانه زوال امر مشترک» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی: پانزدهمین کرسی علمی ـ ترویجی از سوی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی با عنوان «جنگ هویت‌ها در زمانه زوال امر مشترک» روز شنبه ۱۴ مهرماه  از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

در این کرسی علمی-ترویجی «محمدرضا کلاهی» عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی به عنوان ارائه‌کننده، و «عباس خورشیدنام» عضو هیئت علمی پژوهشکده امام‌خمینی‌(ره) و انقلاب اسلامی؛ «حامد طاهری‌کیا» و « مهدی حسین‌زاده فرمی» از اعضای هیات علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی در این نشست به عنوان ناقد حضور خواهند داشت؛ ضمن اینکه دبیری علمی این کرسی برعهده «فرهاد بیانی» عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی و تمدنی خواهد بود.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به نشانی پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد(گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، مراجعه کنند؛ ضمن اینکه امکان مشاهده و پخش زنده این کرسی از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه از این نشانی فراهم است.

بررسی «جنگ هویت‌ها در زمانه زوال امر مشترک»

کد خبر 1783984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha