مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جنگی در کار نیست

وعده صادق ۲ نقشه‌برداری برای ضربات بعدی بود
جنگی در کار نیست

سردار جباری با بیان اینکه بر خلاف اعتقاد برخی‌ها، جنگی در کار نیست زیرا دشمنان ضعیف‌تر از آن هستند غلطی بکنند؛ درباره عملیات وعده صادق ۲ نیز نکاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار ابراهیم جباری، چهارشنبه(۱۱مهر) در تجمع سراسری حمایت از مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیدنیستی در مصلی امام علی‌ علیه‌السلام گفت: حاج قاسم و سیدحسن نصرالله امروز هم زنده‌اند و اگر در راه آنان باشیم ما را دعا کنند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری هر دو شهید را مکتب، راه، اندیشه و مسیر سعادت معرفی کردند و دو سازمان نیروی قدس و حزب‌الله توسط ایشان معلم و مجاهدپرور شد و فرماندهان سلحشوری را تربیت کردند.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت از توان بالایی برخوردار است و امروز ۷۰۰ هزار نفر رزمنده یمنی اعلام آمادگی کردند و...؛ اظهار کرد: این نتیجه زحمات حاج‌قاسم و سیدحسن نصرالله است.
سردار جباری خاطرنشان کرد: صاحب فکر، طراح و نظریه‌پرداز جبهه مقاومت امامین انقلاب هستند و فرمانده میدانی آن حاج قاسم بود و بعضاً کارکردی بالاتر از دولت‌های منطقه داشت.
وی به انجام عملیات سایبری حین عملیات نظامی در وعده صادق ۲ اشاره و تصریح کرد: این عملیات روی سامانه پدافندی دشمن عمل کرد و موشک‌های فراصوت فتاح هم در این عملیات به نمایش گذاشته شد و دشمن دچار غافلگیری نظامی و اطلاعاتی شدند و مراکز آنها را قلع و قمع کرده و به آنان درس عبرت دادند و این جزئی کوچک ار قدرت ما بود.
وی تاکید کرد: دیشب ۲۰۰ موشک بکار بردیم اما اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند با چند هزار موشک حیفا و تل‌آویو را شخم خواهیم زد.
سردار جباری نتیجه بی‌پناهی ملت‌ها به دلیل فقدان رهبری مقتدر را یادآور شد و در ادامه گفت: ما برنده سه دهه رویارویی با آمریکا هستیم و پیش‌بینی امامین انقلاب محقق شد.
وی ادامه داد: امروز غزه و لبنان به نیرو نیاز ندارند که به حمایت و حضور در صحنه و شعار و فریاد و مطالبه و کمک مالی احتیاج دارند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در جامعه موضوعات مهمی داریم اما باید مراقب بود از امام جامعه جلو نزد و ببینیم ایشان چه می‌گویند و الان به حفظ وحدت ملی و همدلی   اخوت و صمیمت توجه کنیم.
وی افزود: از حیث اجتماعی و ملی و حتی نظامی در موضع ضعف قرار دارد و شرایط خوبی ندارد و بر خلاف اعتقاد برخی جنگی در کار نیست زیرا ضعیف‌تر از آن هستند غلطی کنند؛ ما از اقتداری برخورداریم که همه پایگاه‌های آنان و هر کس آنان را پشتیانی کنند در در معرض موشک‌های ما قرار دارند.
سردار جباری در پایان گفت: سیستم حزب‌الله با حضور فرماندهان جدید بازسازی شده و حتماً انتقام سختی در راه است و حمله دیشب نوعی نقشه‌برداری برای ضربات بعدی است تا ضربه اصلی را بر پیکر یهود عنود وارد کنیم.

کد خبر 1783989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha