اجتماع بزرگ دانش آموزی «نصرالله مع‌نا» در مشهد

اجتماع بزرگ دانش آموزان پسر مشهدی با هدف اعلام آمادگی نوجوانان در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب و پاسداشت سیدالشهدای مقاومت شهید سید حسن نصرالله برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از مشهد، دانش آموزان مشهدی امروز چهارشنبه (۱۱ مهرماه) در گردهمایی «نصرالله مع‌نا» به ندای رهبر فرزانه انقلاب برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ولبنان برای مبارزه علیه رژیم منحسو صهیونیستی لبیک گفته و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و رمرگ بر آمریکا و همچنین فریاد حیدر حیدر، ضمن قدردانی از عملیات مشروع وعده صادق ۲ که شامگاه دیشب به خوانخواهی از ترور رهبران مقاومت و تعدی به حریم کشورمان و همچنین جنایات این رژیم کودک کش، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد؛ خواستار نابودی کامل این رژیم خون ریز شدند.

حجت الاسلام والمسلمین لبیب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی مشهد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردهمایی «نصرالله معنا» با هدف اعلام آمادگی نوجوانان در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب و پاسداشت سید شهدای مقاوت و سید مقاومت و با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان پسر مشهدی برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان مشهدی امروز در این اجتماع با کشوه یک صدا فریاد آزادی و آزادگی سردادند و با شعارهای کوبنده خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب قدس، بر ادامه راه سربازان و رهبران جبهه مقاومت در کنار حزب الله و دیگر گروه های جبهه مقاومت در فلسطین ولبنان تاکید کردند.

دانش آموزان مشهدی در پایان این مراسم با راهپیمایی از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی، در صحن قدس بارگاه امام هشتم(ع) مجددا گردهم آمده و با شعارهای ضدصهیونیستی، خواستار آزادی قدس شریف از دست رژیم غاصب صهیونیستی شدند و در پایان، نماز را در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) اقامه کردند.

کد خبر 1783998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha